een vriend

Started by KAJF12345, Jun 28, 2011, 02:09 PM

Previous topic - Next topic

peter

Waarom neem je geen contact op met Humanitas (http://www.humanitas.nl/hulp-nodig) zij doen heel goed werk. Het zijn allemaal vrijwilligers die een helpende hand kunnen uitsteken.

Deze helpende hand, kan er voor zorgen dat jij er weer bovenop komt.
Peter
Administrator Forum

marco

Laat je niet gek maken, als alleenstaande mama heb je het heel druk. De scheiding is straks ook rond. Kinderen zijn altijd moeilijk ze begrijpen soms meer dan je denkt, maar ze zijn nog steeds kind. Als ik jouw was zou 's avonds lekker tv gaan kijken en het proberen van me af te zetten. Dat is niet makkelijk. Wonen familie en vrienden bij jou in de buurt?
Marco en Bianca

KAJF12345

me ouders wonen een uur rijden hier vandaan en heb hier wel vriendinnen maar een daar van is dus ook heel erg goed bevriend met de jongen waar ik dus iets mee had dus dat is wel erg moeilijk maar die help me wel gewoon nog maa vind het erg moeilijk om het over hem tehebben maar zij snapt het ook niet helemaal waar hij mee bezig is maar hoop dat het wel weer goed komt en dat zeggen me vriendinnen ook dus dat geeft weer even hoop en wat betreft de oudste die is mij nu gewoon aan het uittesten hoe ver hij kan gaan denk ik en dat is ook wel te begrijpen natuurlijk maar kan gewoon niet zoveel hebben nu en als ik dan begin tehuilen zegt hij je moet niet huilen en dan zeg ik dan moet jij gewoon luisteren naar mem en dan doet hij dat ook wel weer even \het komt ook wel weer goed denk ik maar nu is het gewoon even ... allemaal

Chrissie

Het heeft met een wisselwerking te maken, doordat jij niet goed in je vel zit merken de kinderen dat en die reageren daar weer op. Ze zijn hun stabiele factor kwijt, jou dus. En ze hebben alleen jou om tegen aan te "boksen" dus je hebt het nu even extra zwaar. Ik weet het is zwaar maar zodra er straks weer een rustpunt komt in jou leven trekken je kinderen vanzelf bij en worden hun ook weer rustiger.Geef het even de tijd het komt echt allemaal wel goed. Houdt moed, meid!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

KAJF12345

ja dat weet ik dat was in oktober ook zo toen ik bij me ex weg ging en dat ging nu wat beter en daar wist die vriend ook van dus snap gewoon niet waarom hij het dat jongetje weer aan doet en wat zal er gebeuren als hij weer terug komt hoe zal hij dan reageren zal hem wel vertellen dat als hij terug wil komen dat hij het wel goed uit moeten leggen aan hem waarom hij weg is gegaan en waarom hij weer terug komt  :-[ :'(

Chrissie

Wat je natuurlijk ook kunt doen is het gewoon aankijken en zien hoe het gaat, jou mannetje gaat die vriend echt wel vragen stellen en kinderen zijn heel flexibel  die pakken dingen zo leuk op daar kunnen wij als volwassenen heel veel van leren.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Lieve KAF,

Het is wel de bedoeling dat je vriend bij je blijft voor jullie relatie, niet voor je kinderen.
Dat kan je niet van hem vragen.
Misschien is het beter dat je even alleen blijft, dan weet je zeker dat je kinderen geen afscheid hoeven te nemen, want mama blijft altijd.
Is er dan rust in de tent en stevige grond onder je voeten, dan komt die prins vanzelf. Echt waar

marco

Kaf,

Het gaat niet alleen om de kinderen, maar ook om jou. Als deze ridder op het witte paard, bij problemen gelijk wegvlucht, hoe moet het dan later in jullie relatie. Zoals Buster stelt, waarom blijf je niet even tijdelijk alleen en zorg je er voor dat er thuis rust is.
Marco en Bianca

KAJF12345

gister heb ik de heldag een vriendin op bezoek gehad echt super dan denk je even niet aan de problemen en was ook erg leuk voor de kids die vonden het helemaal super van dag een dagje naar familie toe dus dat is ook wel lekker hoef je even niet aan je problemen te denken maar als je dan thuis komt is het weer ... maar dat zien we dan wel weer
heb weer een positief gevoel in me

peter

Wat fijn om te lezen dat je gisteren een leuke dag heb gehad met je kinderen.
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Lieve KAF,

Soms moet je hoofd leeg maken, daarna kan je er weer even tegen.
Freek en Jolanda

KAJF12345

ja t klopt hoop deze week het convernant te krijgrn en hoop dat hij nu ook klopt want dan kan het eindelijk naar de rechter en kan het uit gesproken worden en dan kan ik ook de sanering in en dan kunnen we dingen op de rid zetten en kijken wat we per week kunnen gaan besteden zal wel rond de 75 euro zijn denk ik maar hoop wel wat meer maar even kijken
hoe gaat het met de rest eigenlijk loopt het daar allemaal goeds bij

platzakje

Hallo KAJ

Houdt de moed erin en vergeet niet ook te genieten van de leuke dingen die je kunt doen! Anders is het moeilijk volhouden... Geniet van de leuke dingen zoals mooi weer, lekker buiten zijn, de kinderen die iets grappigs of liefs zeggen, en geniet er het 1000000-voudige van! En als alles dan weer goed is zul je van steeds meer dingen zo kunnen genieten :)

En wat betreft de mannen: komt wel goed! Zorg eerst maar eens dat je je beter gaat voelen over jezelf. Als dat eenmaal zo is, trek je echt wel een leuke, goede man aan! Want wat is er nou sexyer dan een vrouw die weet wat ze wil en kan. En let op; als je merkt dat je goed bezig bent, ga je je beter voelen en meer genieten van kleine dingen! Je kunt pas liefde geven als je ook van jezelf houdt...

Het gaat je lukken!!!

KAJF12345

hallo hier ben ik weer even

heb gisteravond een goed gesprek gehad met me vriend maar er is dus veel meer aan de hand aan zijn kant zie moeder en ze zus en zwager hebben dus geen vertouwen in mij en die blijven maar zeggen dat ik niet te vertrouwen en dat ik volgens hun nog steeds andere schulden maak en niet achter de advocaat aan ga maar als me ex zijn advocaat niet betaald dan kan ik er toch ook niet aan doen en ga hem kaal plukken kwa geld enzo heb nu gezegt dat als ik iets hoor van me advocaat zal hij gelijk een copie krijgen en dan kan hij dat aan ze moeder en zus geven zodat ze kunnen zien dat ik er wel mee bezig ben
ze moeder lag dus laatst in het ziekenhuis en me kinderen zouden naar hun heit gaan maar heb het afgeblazen om naar haar toe te kunnen dus dan denk ik waar slaat dit allemaal op heb ook gezegt je bent oud en wijs genoeg om je eigen beslissing tenemen hoop dat als de scheiding rond is en ik in de wsnp zit dat het wel weer goed komt maar heb ook gezegt dat als het weer goed komt dat ik wel een gesprek met ze moeder zus en zwager wil hebben dan dat ze hun excusses maken naar mij

blijf er voor vechten voor de kids en me zelf dat ik snel it de wsnp kom

KAJF12345

de papieren voor de scheiding zijn eindelijk allemaal getekend
hoop dat het nu snel bij de rechter terecht komt en dat het snel rond is
dan kan ik de schuld sanering in hoop niet voor 3 jaar want me ex verdiend goed en die moet het meeste aflossen en omdat hij een iegen zaak heeft wil hj er niet in maar het kan niet anders want ik kan bijna niets aflossen
hoop snel goed nieuws te brengen
o ja we hebben nu ook een hondej dat doet me heel erg goed lekker lopen met hem en de kids vinden het ook hlemaal super
heb zondag een gesprek met me (vriend) over hoe het nu verder moet met ons maar heb er wel een goed gevoel over

hoop dat er snel verbetering inde situatie komt