Zwaard van damocles.

Started by sandra, May 26, 2011, 02:27 PM

Previous topic - Next topic

peter

Sandra,

Heel mooi en goed om te lezen dat het stap voor stap steeds beter gaat!!!
Peter
Administrator Forum

Buster

Sandra! Super gefeliciteerd!!!!

En heel veel succes met de rest ;)

sandra

Dank je wel lieve mensen, ben er ook heel trots op want de selectie
was zwaar.
Vanochtend alle papieren geregeld en ondertekend, dus kan nu niet meer terug ( als ik dat zou willen! )

Ik ga ff van een rustig weekend genieten en kan ik er tegenaan.

sandra

Zooowww dit is lang geleden zeg,
Hallo lieve mensen,

Er is veel gebeurd en toch weer niet. Ik ben iig geen trambestuurder meer. Heb er 6 weken van mogen genieten en tot mijn grote verdriet kon ik het geestelijk niet aan. Ik was er al voor gewaarschuwd, maar ik toch weer eigenwijs  :-\

Ondertussen nog steeds in het budgetbeheer, maar wel alles ingeleverd om in de schuldhulp te komen. Dus weer spannende tijd nu.

Voorlopig mogen we wel in onze huurwoning blijven. We hebben gelijk gekregen van de rechter. Vanaf nu is bij ons 30 januari nieuwjaarsdag en lekker-puh dag.
Ach, we modderen verder zonder resultaat en ieder dubbeltje omdraaien.
We komen onze afspraken na en doen alles wat de kredietbank vraagt, zouden ze ons nu nog afwijzen?
Ik ben er zo aan toe om alles achter de rug te hebben en gewoon te gaan leven. Dat mijn jongens weer bij me wonen, autotje voor de deur, misschien eens op vakantie, nieuwe meubels, eindelijk goede matrassen op bed of gewoon eens lekker nieuwe kleren kopen.Oh ja en eindelijk eens naar de tandarts......

Hihihi sorry, ik dwaalde even af.....maar dromen moet je houden toch?