Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

De stand per 12 juni 2011:

Schulden

Chrissie

Tot hoelang moet je met het huishoudgeld doen? dat was toch de 26-ste van elke maand of vergis ik me daarin?

Ondanks dat je bij de andere topic aangaf dat je te veel uit gegeven had vind ik het dat je het heel erg goed doet, je hebt het heel goed onder controle!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

ja tot de 26e, echter had ik eind mei extra geld op huishoudrekening gezet, voor eventuele uitgaven bij mijn zus, ook al kon ik gratis bij haar slapen en kreeg ik de reis van haar, moest ik daar natuurlijk wel eten en drinken en ze was in die week ook jarig.

Chrissie

Quoteja tot de 26e, echter had ik eind mei extra geld op de huishoudrekening gezet, voor eventuele uitgaven bij mijn zus

Heel verstandig!

Kaatje

Stand per 18-06-2011 nadat alle boodschappen gedaan zijn.

Schulden:

Buster

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Freek en Jolanda

Ik hoop voor je dat het flink meer is. Dan slaap je gelijk wat beter!
Freek en Jolanda

Kaatje

Zo mijn 1e verhoogde salaris heb ik ontvangen. Netto viel het met iets tegen. Ik ben er wel

Chrissie

Kaatje je schulden dalen al lekker, super hoor!

Kaatje

Het gaat me nog niet helemaal snel genoeg, maar elke keer zie ik het wel zakken en dat is wel heel erg fijn :) :)

Ik ga binnenkort mijn huis eens op de kop zetten en mijn huis ontdoen van onnodige spullen en deze zien te verkopen op marktplaats. Kijken wat dat opbrengt :) :)

Chrissie

QuoteHet gaat me nog niet helemaal snel genoeg, maar elke keer zie ik het wel zakken en dat is wel heel erg fijn :) :)

Je zin deed me ergens aan denken en ik heb het even opgezocht het komt van de cursus, Schulden maken is gemakkelijk. Ze oplossen is een lange weg.

Kaatje

Kaatje