Offline budgetteren met Uw Geldstromen, wel zo veilig

Started by Geldstromen, Feb 20, 2011, 08:33 PM

Previous topic - Next topic

Geldstromen

Sinds december 2010 biedt Net@ctive haar nieuwe offline digitale huishoudboekje 'Uw Geldstromen' aan. Uw Geldstromen richt zich volledig op het krijgen van meer inzicht in, jawel, uw geldstromen.

Uw Geldstromen geeft u dit inzicht door u eenvoudig uw banktransacties te laten catoriseren. Daarna krijgt u door duidelijke grafieken snel inzicht in hoe u er voor staat. Verder kunt u per categorie een budget instellen en zo overzichtelijk bijhouden of u nog binnen uw budget blijft.

Uw Geldstromen is een offline huishoudboekje en wordt zeer actief onderhouden. Er verschijnen regelmatig (maandelijks) updates, welke automatisch voor u ge

peter

Peter
Administrator Forum

marco

Er zijn alternatieven die niets kosten. Als ik iets koop, dan koop ik via NIBUD, dan ben ik zeker van kwaliteit.
Marco en Bianca

Chrissie

Door al die verschillende  budget programma's zie je door de bomen het bos niet meer en ik wil toch wel zeker weten dat ik ergens veilig een goed programma koop.
En dus blijft voor mij het NIBUD bovenaan staan dan ben ik gewoon zeker van een goede kwaliteit.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Freek en Jolanda

Ik vind Davilex een goed programma, dit gebruiken wij al een aantal jaren, per jaar zijn de kosten +/- 10 euro. Ik ga geen ander programma meer proberen.
Freek en Jolanda

Dick

Ik heb dit programma uitgeprobeerd (proef licentie). Ik ben er niet te tevreden over, omdat dit programma te zeer bewerkelijk is, een begroting maken geeft bijvoorbeeld veel problemen. De overzichten zijn voor mij niet duidelijk. En dit alles voor 24 euro per jaar!!

Ik blijf Davilex gebruiken.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Geldstromen

Beste Dick,

Kun je aangeven welke problemen je precies hebt met het maken van een begroting met Uw Geldstromen?

Je geeft ook aan dat je de overzichten niet duidelijk vindt. Kun je aangeven welke overzichten je bedoelt? Ik wil met alle plezier een en ander voor je verduidelijken.

Met vriendelijke groet,

Raymond Brink
Uw Geldstromen - Support
support@uwgeldstromen.nl

Quote from: Dick on Feb 26, 2011, 01:05 PM
Ik heb dit programma uitgeprobeerd (proef licentie). Ik ben er niet te tevreden over, omdat dit programma te zeer bewerkelijk is, een begroting maken geeft bijvoorbeeld veel problemen. De overzichten zijn voor mij niet duidelijk. En dit alles voor 24 euro per jaar!!

Ik blijf Davilex gebruiken.

marco

Heb je wel gehoord van SPAM. Dit is SPAM van het zuiverste water.

Even wat op een forum loslaten en dan dit proberen aan de man of vrow proberen te brengen. Ik zou geef geen stuiver uit aan deze prutzooi.  Je wilt alleen maar verkopen, zonder te bekomeren om mensen in de problemen.

Heb jij enig fatsoen of heb enkel alleen
Marco en Bianca

peter

Marco,

Kan je de volgende keer, jezelf een beetje matigen in je uitdrukkingen. iedereen heeft een keuze en is verantwoordelijk voor zij eigen daden. Je hoeft dit niet te kopen!
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Die Raymond Brink is gewoon een verkoper, ik vind het ook op SPAM lijken.
Freek en Jolanda

marco

Marco en Bianca

Dick

Quote from: Geldstromen on Mar 11, 2011, 07:11 PM
Beste Dick,

Kun je aangeven welke problemen je precies hebt met het maken van een begroting met Uw Geldstromen?

Je geeft ook aan dat je de overzichten niet duidelijk vindt. Kun je aangeven welke overzichten je bedoelt? Ik wil met alle plezier een en ander voor je verduidelijken.

Met vriendelijke groet,

Raymond Brink

Raymond,

Een programma moet gelijk goed werken. Ik vind jou programma niet gebruikersvriendelijk. Ik ga altijd voor zekerheid, wat NIbud en Davilex aanbieden zijn programma's die werken en beproefd zij. Davilex is in de prijzen gevallen met zijn programma. Als ik 5 jaar vooruit kijk, dan kost jouw programma 120 euro, nibud 35 euro en davilex 64 euro.

Als je mensen wat wilt aan bieden maakt het programma dan fors  goedkoper en zeker geen melkkoe.
Mvgr

Dick

Geldstromen

Beste Dick en andere ge

Dick

Hoera en nog steeds ben ik niet van plan dit te kopen!
Mvgr

Dick

Buster