+-

Author Topic: Vernieuwde Nibud Cashflow Manager biedt veilig alternatief voor online huishoud  (Read 36131 times)

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
Zie hierbij het persbericht over een vernieuwde oplossing van het Nibud, wat van de week via de email ontving.

Iemand ervaring hiermee?

http://www.pressrecord.nl/nieuwe-nibud-cashflow-manager-veilig-alternatief-voor-online-huishoudboekjes/

Nibud Cashflow Manager-gebruikers managen hun financi
« Last Edit: December 27, 2010, 11:35:45 AM by peter »
Peter
Administrator Forum

Offline Freek en Jolanda

• Vip Members
  • Top Poster
Wij gaan dit programma eens bekijken of deze toegevoegde waarde heeft voor een gezin van 4 kinderen. Het is 4 weken vrij te gebruiken. Jullie horen van ons
Freek en Jolanda

Schulden Forum

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
Ik werk zelf al jaren van (2005 t/m nu) met het programma Nibud GeldManager en deze bevalt me heel goed en blijf ik ook gebruiken tot hij stuk gaat. Nou was ik wel even heel nieuwsgierig naar de Vernieuwde Nibud Cashflow Manager en ik weet nu al dat als mijn programma stuk gaat, ik hem zeker ga gebruiken.

Het jaarbudget is in beide programma's heel gemakkelijk en je weet direkt waar je dingen moet aanpassen en dat schept rust. En de grafieken van de Nibud Cashflow Manager dat is iets wat ik al jaren zoek.
Het enigste nadeel wat ik aan Nibud Cashflow vindt is dat je niet meer aan kan vinken of je iets betaald hebt en welk afschrift nummer het heeft. Maar dit heeft volgens mij met de toekomst te maken omdat de bankafschriften gaan verdwijnen.

Met vriendelijke groet,
Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Offline Freek en Jolanda

• Vip Members
  • Top Poster
Het programma (Nibud Cashflow Manager) bevalt ons ook goed, wij hebben hierdoor overzicht waar al het geld heen gaat. Het voordeel voor ons dat wij hierdoor financieel kunnen plannen.
Freek en Jolanda

Offline marco

• Global Moderator
  • Top Poster
Er zijn meer (goede) programma's op de markt. Zelf vind ik Davilex Bank Offline een fijn programma. Met excel kan je ook het e.a. goed bijhouden en een schriftje met een agenda werkt ook nog steeds goed.
Marco en Bianca

Schulden Forum

Offline Freek en Jolanda

• Vip Members
  • Top Poster
Wij gebruiken naast alles een agenda om alle belangrijke betalingen op te schrijven. Zodra deze betaling is gedaan vinken wij deze af in de agenda. Zo missen wij nooit een betaling.
Freek en Jolanda

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
Ik gebruik naast mijn Nibud GeldManager ook een papieren kasboek en hier zet ik ook mijn aantekeningen van de verdeling van Vakantiegeld en Kinderbijslag e.d in. Mijn vakantiegeld verdeelde ik altijd over de lening, spaarrekening en betaalrekening en hetzelfde doe ik met de kinderbijslag. Tegenwoordig is het alleen nog maar de lening en de spaarrekening

IK zal een voorbeeld geven: Stel je hebt je vakantiegeld gekregen een bedrag van 1000 euro
dit verdeel ik dus onder betaalrekening daar gaat bv 100 euro heen, dan doe ik bv. 300 euro op de lening en de rest gaat op de spaarrekening voor de vakantie en onvoorziene uitgaven zoals wasmachine, scooter e.d 
Zo zorg je dat alles goed blijft lopen en kan je andere dingen beter opvangen. Dan hoef je ook niet meer het ene gat met het andere te vullen, en krijg je meer rust.

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
Chrissie, je hebt zo alles goed onder controle.
Peter
Administrator Forum

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
dank je wel Peter!

Heb deze tip in 2007 gekregen van iemand van Gemeentelijk Kredietbank via een cursus hij heeft het ter bevestiging op geschreven omdat ik toen overspannen was en mijn schulden niet wou afgeven en hij wou me niet overnemen omdat ik het zelf kon. IK drijf er al jaren op en het werkt perfekt.

Schulden Forum

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
Het wordt een manier van leven....
Peter
Administrator Forum

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
Inderdaad het wordt een manier van leven, maar tegen het einde wordt het een sport. In het begin zat ik er hard boven op en werd ik door die man terug gefloten en werd alles weer in juiste proporties terug gebracht zodat ik ook weer adem mocht halen, heb toen 2 jaar iets rustiger aan gedaan om weer op verhaal te komen maar ik heb wel alles goed bij gehouden en ben dus nooit terug gezakt. Maar dit laatste jaar zet ik weer alles op alles om het er rond december of begin januari 2012 er toch uit te krijgen. Maar ik heb altijd doelen gesteld en die waren er meestal wel een half jaar eerder uit. Dus hoop dat ik dat nu ook voor elkaar krijg.

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
Jeetje wat goed!

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
Bedankt Buster!

Ik groei spontaan met sprongen. :)

+-User

Welcome, Guest.
Please login or register.

Forgot your password?

Laatste berichten

Tips/trucs vóór het starten schuldhulpsanering/wsnp by mikemike
May 24, 2022, 07:36:46 PM

Schulden genoeg by spaardoel
May 23, 2022, 06:47:25 PM

budget boodschappen leefgeld by Meelezertje
May 22, 2022, 08:13:53 PM

Meer regels voor incassobureaus: malafide clubs aan banden by jan
May 12, 2022, 05:06:43 PM

nieuw in de wsnp by abnormaal
May 11, 2022, 11:26:37 AM

Weer op het goede spoor komen by spaardoel
May 05, 2022, 11:43:36 AM

Te zwaar, moet afvallen en dit lukt niet by Joost
April 27, 2022, 10:30:06 AM

Mijn P.L by Joost
April 27, 2022, 10:24:33 AM

dieet by flits
April 10, 2022, 02:43:09 PM

18 jaar al bezig. by jan
March 20, 2022, 06:40:02 PM

Minnelijke regeling geslaagd, incassobureau weigert dossier te sluiten by mikemike
January 27, 2022, 01:27:01 PM

'Chaos bij budgetbeheer Plangroep', PvdA stelt Kamervragen by jan
January 26, 2022, 11:42:56 PM

Een fijne kerst 2021 en goed 2022 by Chrissie
January 11, 2022, 04:53:03 PM

Moeilijk om aan de goede kant van de streep te blijven by Marjan12
December 07, 2021, 08:30:18 PM

Koningin Máxima aanwezig bij lancering regionaal SchuldenlabMVS by admin
November 23, 2021, 09:27:12 PM

Proef met versnelde hulp bij betalingsachterstanden by jan
November 17, 2021, 08:41:40 AM

Energieleverancier vraagt klanten nu vrijwillig te vertrekken by abnormaal