+-

Author Topic: Vernieuwde Nibud Cashflow Manager biedt veilig alternatief voor online huishoud  (Read 36131 times)

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
Zie hierbij het persbericht over een vernieuwde oplossing van het Nibud, wat van de week via de email ontving.

Iemand ervaring hiermee?

http://www.pressrecord.nl/nieuwe-nibud-cashflow-manager-veilig-alternatief-voor-online-huishoudboekjes/

Nibud Cashflow Manager-gebruikers managen hun financi
« Last Edit: December 27, 2010, 11:35:45 AM by peter »
Peter
Administrator Forum

Offline Freek en Jolanda

• Vip Members
  • Top Poster
Wij gaan dit programma eens bekijken of deze toegevoegde waarde heeft voor een gezin van 4 kinderen. Het is 4 weken vrij te gebruiken. Jullie horen van ons
Freek en Jolanda

Schulden Forum

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
Ik werk zelf al jaren van (2005 t/m nu) met het programma Nibud GeldManager en deze bevalt me heel goed en blijf ik ook gebruiken tot hij stuk gaat. Nou was ik wel even heel nieuwsgierig naar de Vernieuwde Nibud Cashflow Manager en ik weet nu al dat als mijn programma stuk gaat, ik hem zeker ga gebruiken.

Het jaarbudget is in beide programma's heel gemakkelijk en je weet direkt waar je dingen moet aanpassen en dat schept rust. En de grafieken van de Nibud Cashflow Manager dat is iets wat ik al jaren zoek.
Het enigste nadeel wat ik aan Nibud Cashflow vindt is dat je niet meer aan kan vinken of je iets betaald hebt en welk afschrift nummer het heeft. Maar dit heeft volgens mij met de toekomst te maken omdat de bankafschriften gaan verdwijnen.

Met vriendelijke groet,
Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Offline Freek en Jolanda

• Vip Members
  • Top Poster
Het programma (Nibud Cashflow Manager) bevalt ons ook goed, wij hebben hierdoor overzicht waar al het geld heen gaat. Het voordeel voor ons dat wij hierdoor financieel kunnen plannen.
Freek en Jolanda

Offline marco

• Global Moderator
  • Top Poster