Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Lotte, staan in de trein is niet tof, maar goed ben dan wel onderweg. Heerlijk dat jij jezelf dinsdagavond gaat verwennen :) :)

Vlinder: het glaasje wijn was erg lekker :) en ik slaap er ook altijd goed op dus dat is wel een voordeel.

Bloem: mensen kunnen dan inderdaad gekke dingen doen, maar leuk is het totaal niet! Financi

lotte

opgebakken stamppot is heerlijk... mjummie... dat vind ik geen straf om 3 dagen achter elkaar te eten... ;D

Kaatje

ik ook niet en daarom maak ik dat ook heel vaak op zondag :) :)
volgende week zondag wordt het dus stamppot zuurkool, vandaag was het stamppot andijvie.

Vlinder307

Lief Kaatje.. Vandaag heb ik je hele draadje doorgelezen wat ben jij dapper bezig zeg! Ik las dat je nog verlegen zat om een bed w.s weet ik er wel 1

(Gratis) voor jou (ligt er aan wat je wilt) zodra ik weer internet heb mail ik je even prive hier ok?
Liefs en knuff vlinder xx

Kaatje

vlinder, dat is hartstikke lief van je, maar vanwege rugklachten ben ik er heel kieskeurig in. ik heb al eerder van iemand een bed aangeboden gekregen, maar heb dat toen ook afgewezen, vanwege mijn rug. t is misschien niet de juiste houding om gratis dingen af te slaan en zeker een bed die nogal duur in aanschaf is.

Libra

Quote from: kaatje on Sep 27, 2012, 08:05 AM
vlinder, dat is hartstikke lief van je, maar vanwege rugklachten ben ik er heel kieskeurig in. ik heb al eerder van iemand een bed aangeboden gekregen, maar heb dat toen ook afgewezen, vanwege mijn rug. t is misschien niet de juiste houding om gratis dingen af te slaan en zeker een bed die nogal duur in aanschaf is.

Dit is absoluut de enige juiste houding Kaatje!
Niets is belangrijker als een goed bed, zeker als je al rugklachten hebt.
Bovendien, of je nu last hebt van je rug of niet, een goede nachtrust is van levensbelang!!

Vlinder307

Dat begrijp ik lieve Kaatje moet je dan ook niet willen hoor! Net wat libra schrijft dit is een goede houding!! Xxx

Kaatje

dank je wel libra en vlinder.

even iets heel anders, ben een beetje creatief aan het denken en heb (al zeg ik het zelf) een geniaal idee.

Kunnen we geen sponsor vinden die ons per view per topic 1 euro aanbiedt? dan heb ik al ruim 67.000 euro bij elkaar gesprokkeld, kan mijn schulden aflossen en het restant geef ik aan iemand hier op het forum die het ook heel hard nodig heeft.

Vlinder307

Wie weet Kaatje goed idee! organiseer jij het? :-p weer helemaal beter trouwens?? Xxx

Kaatje

ik zal mezelf als arme sloeber eens laten uitnodigen op de miljonairsbeurs en daar een paar knappe prinsen aanspreken om ons te sponseren. :) :) :)

het gaat gelukkig wel weer wat beter, maar kan nog niet heel lang op een stoel zitten. Heb de laatste paar dagen zoveel tv en reclame gezien, dat is echt niet goed voor een mens.

Kaatje

De Miljonair fair vind plaats van 6 tot en met 10 december 2012 in Amsterdam RAI. Het biedt een ideaal podium voor het luxesegment

Kaatje

gaat nu toch echt maar naar bed toe......eens dromen over onze ide

Jen

Ik hoop eens de Lotto te winnen dat is mijn
droom, maar dat komt vast omdat ik mijn
Prins al heb haha, nu nog het geld om loten kopen dan
wordt mijn kans vergroot hahaha.

Kaatje

gewoon

Hoi Kaatje ik lees over je rug klachten en kan misschien helpen met een tip, Vorig jaar was er een test in de Conumenten gids over matrassen en er was er 1 tussen die opmerkelijk goedkoop was maar niet onderdeed aan de zeer dure merken, ging over traagschuim matrassen.

Denk dat de toekomst zal zijn, een matras met losse pocket veren en een top van traagschuim.

Als je het wil weten stuur ik een prive bericht ga geen reclame op het forum zetten.
En dank je voor je bericht op mijn draadje
Gewoon