Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Voyager

Hoi Kaatje,

Met veel belangstelling je relaas gelezen. Je doet het heel goed, je optimisme en mentaliteit is al inspirerend voor anderen. Ik hoop en gun het je van harte dat jij je doelstellingen voor 2012 haalt.

Kaatje

Hoi Voyager,
Dank je wel voor je reactie. Ik hoop ook dat ik mijn doelstellingen voor dit jaar ga halen. Het is knokken en continue bewust zijn van uitgaven en keuzes maken. Maar met behulp van dit forum en een paar mensen in mijn directe omgeving met wie ik kan praten en die naar mij luisteren en af en toe advies geven, leer ik er steeds beter mee om te gaan.
Ik heb jouw verhaal ook gelezen en echt heerlijk dat je bijna van je schulden af bent! Zal je vast een fijn gevoel geven.

Voyager

Quote from: kaatje on Jan 14, 2012, 10:46 PM
Hoi Voyager,
Dank je wel voor je reactie. Ik hoop ook dat ik mijn doelstellingen voor dit jaar ga halen. Het is knokken en continue bewust zijn van uitgaven en keuzes maken. Maar met behulp van dit forum en een paar mensen in mijn directe omgeving met wie ik kan praten en die naar mij luisteren en af en toe advies geven, leer ik er steeds beter mee om te gaan.
Ik heb jouw verhaal ook gelezen en echt heerlijk dat je bijna van je schulden af bent! Zal je vast een fijn gevoel geven.

Hoi Kaatje,

En of het een goed gevoel geeft.

Ik zat er in 2005 heel pessimistisch in toen ik werd geconfronteerd met mijn schulden. Het voelde alsof ik de komende 6 jaar in een soort financiele gevangenis kwam te leven. Het was niet gemakkelijk maar het was zeker geen gevangenis.

Daardoor vind ik jouw optimisme zo aansprekend. Ik vind het heel fijn voor je dat je mensen en dit forum hebt om je morele ondersteuning te geven. Ik zal je in ieder geval met belangstelling hier blijven volgen! :)

Kaatje

Joepie, joepie, joepie, joepie!!! :) :)
Ik ben zo blij als een klein kind. Toen ik na het werk thuis kwam, lag er post van afrekening van de electra in de brievenbus. Ik krijg

Bloem2

Super Kaatje, heerlijk!
Is het ook niet zo dat de eerste termijn er al vanaf is?
(dan kreeg je nog meer terug!)

Buster

Dansje! Dansje!!!  ;D ;D ;D

peter

Dat is leuk nieuws!
Peter
Administrator Forum

jan

Dit is leuker als bijbetalen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Zo'n goeie hebben we nog niet gehad trala trala, heerlijk meid ;D ;D zulke dingen mogen wel vaker in je brievenbus vallen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Voyager

Hoi Kaatje, alle beetjes maken 1 grote. Ik ben blij voor je!

Kaatje

Dank je wel voyager. straks een nieuw huis, kijken hoe het daar gaat :)

Kaatje

Zo ik ben weer een beetje terug. Ik ben verhuisd :) dat wil zeggen al mijn spullen staan in het nieuwe huis. Maandag de sleutel van het oude huis afleveren. Ik heb de laatste paar weken niet alle verhalen hier meer echt bijgehouden, het zal de komende tijd wel vaker gebeuren. De meeste zijd zal voorlopig in mijn huisje zitten, maar na maandag heb ik maar 1 plek en dan houd ik automatisch iets meer tijd over.

Met mijn geld gaat het niet goed. De bank heeft alle betalingen gestorneerd. Over een week krijg ik salaris en dan zal ik voor mezelf een nieuw overzicht maken en kom ik hier dat weer weergeven en ook mijn weekuitgaven zal ik weer gaan bijhouden.

Buster

Gefeliciteerd met je nieuwe huis.

Geniet ervan.
Vanaf volgende week weer beginnen klinkt hartstikke goed.
Hou vol!

Kaatje

Dank je wel Buster. Ik geniet zeker van dit huisje :)
Alleen nu spierpijn. hahahaha hoort er vast bij, bij het verhuizen.
Ik doe mijn best om vol te houden.

Bloem2

Hey Kaat, welkom terug. Is het mooi geworden en naar je zin voor zover mogelijk?

Vanaf volgende week een nieuw begin!