Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Het jaar is bijna om en tijd om bijna de stand op te maken.
Aan het begin van het jaar was mijn schuld

Bloem2

Kaatje,

Dit is toch al een prachtig bedrag? Het is m

peter

Alle begin is moeilijk, vergeet niet, dat je voor die tijd alleen maar dieper in de schulden bent gekomen. Voor dat je het aanpakte werden jou schulden alleen maar hoger en hoger. Nu wordt jou schuld alleen maar minder en minder. Volgend jaar onder de 50000, dit moet lukken!
Peter
Administrator Forum

Buster

Ik sluit me bij Peter aan!
Dit word het jaar van de ommekeer.
Je hebt 2011 gebruikt als jaar om orde op zaken te stellen EN daarnaast ook nog eens afgelost.

Goed bezig!

Kaatje

Jullie zijn echt schatten! En jullie hebben gelijk. Voorheen werd het alsmaar hoger die schuld. 2011 was voor mij echt het jaar van bewustwording en niet alleen op financieel gebied. Als ik zie waar ik stond op 1 jan 2011 en waar ik nu sta, is dit een wereld van verschil. Ik heb nog veel te leren en aan te pakken, maar door jullie steun ben ik op de goede weg op het financi

Bloem2

>:( >:( rekenwonder?! Sorry Kaatje, 2duizend per maand was wel een hele mooie droom..  

Feit bljft dat je schuldenbedrag lekker omlaag is gegaan!

Bloem2

Jah meis, I'm sorry

Kaatje

ik moest wel lachen toen ik het las :) En dromen zijn altijd mooi om te hebben :)

Chrissie

IK sluit me bij de anderen aan je doet het hartstikke goed!
Die doelen haal jij volgend jaar wel, daar is geen twijfel over mogelijk ;)

Je krijgt drie dikke knuffels van me ben hartstikke trots op je, je hebt het jaar heel mooi afgesloten.
Volgend jaar sluit je hem nog beter af, let maar op!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Dank je wel voor je lieve woorden. Dit motiveert mij nog meer om door te gaan met waar ik mee bezig ben. Bewust mijn schulden aflossen en leren omgaan met geld. :) :)

Dick

Quote from: kaatje on Dec 29, 2011, 03:39 PM
Dank je wel voor je lieve woorden. Dit motiveert mij nog meer om door te gaan met waar ik mee bezig ben. Bewust mijn schulden aflossen en leren omgaan met geld. :) :)

kaatje, over een aantal jaren ben je blij dat je het hebt opgepakt!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

JackenFleur

Lieve kaatje,

Ik heb een enorm groot deel van je verhaal gelezen, helaas waren het aantal pagina's een beetje veel om het compleet uit te spitten.

Toch wil ik je wat vragen wat misschien heel bot overkomt en daarom zeg alvast dat ik het goed bedoel. Namelijk het volgende, ik begrijp dat je nog

Kaatje

Hoi Fleur,

Nee je hebtgelijk, ik ben alleen en mijn schuld is bijna

Kaatje

Quote from: Dick on Dec 29, 2011, 09:18 PM
Quote from: kaatje on Dec 29, 2011, 03:39 PM

kaatje, over een aantal jaren ben je blij dat je het hebt opgepakt!

Dat zal ik zeker zijn. :) :) En nu nog volhouden, maar met jullie hulp en steun hier zal dat zeker lukken, dus ik zal nog wel een aantal jaartjes actief zijn op dit forum :) :)

jan

Ik vind dat je financi
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator