Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Heel veel succes allebei!

En bedenk maar dat je de zwaarste stap al hebt gehad.
Je hebt het gezien, bent je rot geschrokken en boven de moedeloosheid uitgestegen.

Hou vol!

Chrissie

Hopeloosje,

Je hebt de moeilijkste stap al gezet je hebt alles onder ogen durven te zien, nu ga je donderdag dat gesprek aan en ik begrijp dat je nerveus bent maar als je daar wegkomt heb je weer een moeilijke stap overwonnen en dan geldt ook voor jou dan kan het alleen maar beter gaan.

Heel veel succes donderdag!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

ik wordt vrijdag tussen 10 en 14 teruggebeld en moet dan alle gegevens bij elkaar hebben.
Ben benieuwd.

Ondertussen begin ik er een beetje doorheen te raken. Door de drukte op het werk. Doordat ik een beginneling moet inwerken, die niet veel kan, mijn eigen werk blijft liggen en ik hierdoor extra moet overwerken.

Ik zie het allemaal even niet meer zitten.

peter

Komop Kaatje, over een paar dagen is het weekend!
Peter
Administrator Forum

Kaatje

dat is zeker zo! Maar na het weekend zijn diezelfde obstakels en zorgen er nog steeds helaas.

peter

Een paar dagen rust zal je goed doen. De zorgen zijn er nog steeds, maar ze worden minder, omdat je het e.a. in gang heb gezet om het aan te pakken.
Peter
Administrator Forum

Buster

Stapje voor stapje,....

Die nieuwe collega maak je tijd voor.
(scheelt je straks zelf ook als je een goeie collega hebt, kan ze mooi jou helpen met je werk ;)

Je hebt gelukkig afgelopen weekend al het een en ander uitgezocht.
Wat ze in grote lijnen van je willen weten is;
Hoe hoog is de schuld
Hoe is die ontstaan (wel of geen fraude)
Wat zijn je inkomsten en uitgaven en hoeveel speling zit daar in en hoeveel speling kan daar nog extra in komen.

Volgens mij heb je dat al best op een rijtje.

Een probleem is niks anders dan een oplossing in het beginstadium.
Hou vrijdag even in de gaten dat er 3 verschillen zijn;
Budgetbeheer (het beheren en leren van omgaan met administratie en financi

Buster

Hoi Kaatje,

Nou het is inmiddels vrijdag geweest, hoe is het gegaan?
Heb je ze gesproken en ben je al wat wijzer?

Kaatje

Hey Buster,

Ze belden op een tijdstip dat we niet hadden afgesproken en dat kwam mij niet uit. Nu bellen ze me a.s. donderdag in mijn pauze.

Ik heb alle inkomsten en uitgaven en schulden allemaal op rij staan. dat had ik al, maar nu uitgeprint, zodat ik het ook bij de hand zal hebben op het moment dat ze me bellen.

Dus het is nog even wachten.

Freek en Jolanda

Soms bellen op een moment dat je dit niet kan hebben, sterkte voor donderdag!
Freek en Jolanda

Chrissie

Kaatje sterkte voor donderdag!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

hoopvol

ik heb vorige week donderdag mijn gesprek gehad. Pfffffffffff, dat ik hier zolang mee heb gewacht!
Ze stelde me erg gerust en vond dat ik zelf er al veel aan had gedaan, het schijnt dat de meeste wachten tot het fout gaat en niet zelf al opzoek zijn gegaan naar oplossingen.

Het enige minpunt is dat het ongeveer 4 maanden duurd eer ze mij kunnen helpen door de lange wachtlijsten. Tja dan wacht je al veel telang dus die 4 maanden langer moet ik ook kunnen overbruggen.

Kaatje

hopeloosje: dat is nog lang zeg, 4 maanden wachten. Ik hoop niet dat ik ook zo lang moet wachten voordat ze mij kunnen helpen. Ik zie als een berg tegen het gesprek op.

Daarnaast maak ik op het werk de meest domme fouten en dat kan ik er nu al helemaal niet bij hebben. Juist omdat ik eind deze maand contract bespreking heb. Ik baal dan zo ontzettend van mezelf. en dat gevoel is heel moeilijk weg te krijgen. Vorige week werd het allemaal al te veel, het weekend heeft me goed gedaan, maar vandaag was niet zo'n goede dag, omdat ik werk terug kreeg wat ik gemaakt had, waar ik domme fouten in heb gemaakt.

peter

Kaatje,

4 maanden, is een lange tijd, gedurende deze maanden zit jij niet stil. Je pakt alles  goed aan. Tegen het gesprek moet je niet opzien, je bent actief en niet passief. Het gaat je lukken!
Peter
Administrator Forum