Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Wij hebben ons ook behoorlijk slecht gevoeld toen wij in de problemen zaten. Je moet gezond blijven eten anders gaat je gezondheid eraan.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

ik heb al heel lang schulden, maar sinds een aantal maanden ben ik me er erg bewust van en doe mijn best om een weg te vinden hoe ik sneller van die schulden af kan komen.

Nu besef ik me wel heel goed, dat ik me niet moet verstoppen in het gemakzuchtige voedsel, maar echt op mijn gezondheid moet letten en er voor moet zorgen dat ik voldoende groente en fruit en gevarieerd voedsel binnen krijg.

Ik ben nog maar 6 uurtjes wakker en ben alweer bekaf. Heb niet veel gedaan. Ik ga zo brocolli maken met aardappels.

hoopvol

@Kaatje,
wat schuilt er in jou een sterke vrouw. Ik lees vol bewondering telkens jouw blog, al heb je het beslist niet gemakkelijk (alles behalve) je zet er steeds weer positief je schouders onder.

Dat constant moe zijn herken ik, soms kom ik net zo moe uit bed dan dat ik erin ben gegaan. Ik geloof dan ook dat elke "schuldige" hier last van heeft of heeft gehad.Geld is niet belangrijk maar als je niets hebt merk je wel dat het hard nodig is om normaal te kunnen leven.

Zet hem op!
Liefs,
een hopeloosje

Kaatje

dank je wel hopeloosje. Ik zie mijzelf daarentegen eigenlijk nooit als sterke vrouw.

Ik kom net bij de natuurkundige therapeut vandaan. Zij gaf aan dat ik bijna zeker wel een virus onder de leden heb,alleen dit moet ik in het ziekenhuis laten uitzoeken. Ik heb veel andere dingen meegemaakt (waaronder burn out), maar ben nog nooit zo moe geweest als nu. Ik gebruik dezelfde goede multivitamine tabletten als iemand anders. En zij krijgt er energie van en ik merk er weinig van. Mijn therapeut zei dat tevens mijn afvalstoffen moeilijk tot niet afgevoerd worden en dat ik hierdoor ook zo ontzettend moe ben. Ik wil graag werken, maar zij gaf aan naar mijn lichaam te luisteren en voorlopig als ik me zo voel niet te werken, omdat het herstelproces alleen maar langer zou duren. En dat wil ik natuurlijk niet.

hoopvol

@Kaatje,

je hebt door de krantenwijk erbij tenemen waarschijnlijk teveel van je reserves geeist. Naast een fulltime baan een extra baan erbij nemen is super zwaar maar als je dan ook nog een baan hebt waarbij je voor dag en dauw opmoet vergt dat helemaal veel van je lichaam.
Je zou een periode moeten inlassen van rust maar vooral lief zijn voor jezelf.

Kaatje

Dat heeft inderdaad waarschijnlijk teveel van mijn reserves ge

hoopvol

Kaatje,
als je voordat je ziek werd goed functioneerde in je werk dan kijkt een baas vaak niet zo kortzichtig omdat je nu ziek bent. Daarbij, zie ik op mijn werk een stijging van zieken, allemaal hebben ze de griep, wat in deze tijd veel voorkomt.

Succes met je gesprek!

Dick

Kaatje ik wens je ook succes met je gesprek. Als je in de schulden zit, lijkt het soms net dat je overal vatbaar voor bent. Misschien is dat ook wel zo, je eet slechter, je slaapt slechter waardoor je minder fit bent. Maar ziek is ziek en er heerst nu griep, thuis heb ik nu twee zieken.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

Helaas heb ik op mijn werk mij niet van mijn beste kant laten zien en heb een aantal dingen te lang laten liggen, wat eigenlijk helemaal niet kan en mag. Dus ik maak me er wel druk over eigenlijk.

Maar ik heb besloten om te proberen er mijzelf minder druk over te maken. Ik weet voor mijzelf dat dit niet de plek zal zijn waar ik lang zal zitten. Ik heb dan ook 2 brieven al de deur uit gedaan, omdat ik meer salaris nodig heb en een ander soort werkplek nodig heb.

Morgen ga ik weer proberen te werken. Ik voelde me vandaag redelijk, maar wordt nu ook wel een beetje gek van het thuis zitten. Dus ik ga het maar gewoon proberen en kijken hoe het gaat. vrijdag heb ik maar een halve dag, dus dat zou mee moeten vallen.

Op geldgebied even geen nieuws. Ik wacht op de afrekening van gas en electriciteit. Heb 31 december de standen doorgegeven. Weet niet hoe lang ik erop moet wachten. Ik wacht het rustig af. Ik verwacht eigenlijk iets geld terug te krijgen. Zal mooi zijn!

peter

Kaatje ook op werkgebied maken 10 kleine stapjes een grote stap.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Ik heb eens gekeken hoeveel geld ik bij de supermarkten afgelopen week en die week ervoor heb uitgegeven.

Week 2:

Buster

Welterusten!

En veel succes de komende dagen.

Kaatje

dank je wel! Heb ik hard nodig!

Morgenmiddag examen :( :( Hoop dat de casus mij ligt.

En vandaag naar ziekenhuis geweest, volgende week terugkomen. Hoop dat ik dan meer duidelijkheid heb.
Die ontsteking in de borstkas zit er nog steeds, maar verder foto's gemaakt en bloed geprikt. Nu wachten.

En nu ga ik naar bedje toe, want morgen moet ik wel fit zijn :)
Dacht alleen even kijken of hier op het forum nog nieuws is :)

Buster

Ja het is verdacht stil hahaha.

Wacht maar, volgende week doet iedereen zijn betalingen weer, en dan word het weer drukker.
;D

marco

Hoe is het examen gegaan?
Marco en Bianca