Bewoners van tehuis lijden honger

Started by Dick, Aug 28, 2010, 11:17 PM

Previous topic - Next topic

Dick

OEGSTGEEST - Bewoners van verzorgingshuis Van Wijckerslooth in Oegstgeest lijden honger. En volgens de bewoners en cli
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Dick

Dit is bezuinigen op de verkeerde manier. Heb je jaren gewerkt en trouw je premie betaald, is dit dan je beloning?
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

peter

Peter
Administrator Forum

janirene

QuoteSinds kort wordt dat geleverd vanuit een centrale keuken. Het eten is ranzig, vet en lauw.
Dit moeten ze de directie te eten geven, dan is het snel afgelopen. Deze behandeling hebben deze mensen niet verdiend, in de gevangenis krijg je beter te eten!

Buster

Ik vrees dat de directie ook alleen roeit met de riemen die ze krijgen.

Hoe dan ook klopt het niet.
Ik snap echt niet hoe een zogenaamd rijk land dit soort dingen kunnen gebeuren.
Eten is verdorie een eerste levensbehoefte!

marco

Quote from: Buster on Sep 10, 2010, 08:25 PM
Ik vrees dat de directie ook alleen roeit met de riemen die ze krijgen.

Ik las onlangs dat deze directie een (te) hoog salaris krijgt. De directie is verantwoordelijk voor het beleid, als er geld te kort is, eerst het salaris van de topverdieners korten en daarna de zorg.

Of is dit niet markconform......
Marco en Bianca

Buster

Dat stukje had ik niet gelezen.

Nee, dat is inderdaad stom.

peter

Een directie van een verpleegtehuis besteed tegenwoordig veel zaken uit. Degene die de goedkoopste dienst levert of het goedkoopst is krijgt het contract. Het personeel dat in de keuken werkt is te duur en wordt ontslagen. Welliswaar op kleinere schaal dan de PTT Post, maar het is dezelfde tendens van goedkopere werken. Dure kracht eruit, goedkope kracht erin.

Dit soort management gaat uit van een spreadsheet, niet vanuit de mens. Een populair uitdrukking voor dit soort management is spreadsheetmanagement.

Eten is inderdaad de eerste levensbehoefte, hierop mag je niet bezuinigen. Het bepaald de kwaliteit van leven.

Peter
Administrator Forum