Hoi,
Gelukkig dat jullie niet weten wie wij zijn, want anders zou de schaamte heel groot zijn. Wij hebben nu een schuld van ruim
49000 euro. Deze schuld is ontstaan, omdat wij krediet op krediet kregen. Het begon heel onschuldig met een comfortcard. Wij konden een computer kopen, een aantal jaren geleden via de werkgever van mijn man. Wij kochten dit apparaat en de verkoper bood ons de mogelijkheid, om over een jaar te betalen. Dit hebben wij gedaan, het geld van de computer hebben wij toen uitgeven aan een bankstel. Ik vond dat ik dat wel verdiende. Na jaar hadden wij ineens de computer schuld, want wij hadden natuurlijk dat bedrag niet bijelkaar gespaard. De comfortcard gaf de mogelijkheid om steeds meer krediet op te nemen. Na een aantal opnamens hebben wij deze overgesloten en overgesloten en weer bijgeleend totdat wij een schuld van 49000 euro hadden. Nu beginnen wij het pas te beseffen hoe stom wij zijn geweest. Wij hebben een paar vervelende uitgaven gehad en wij hebben nu de maximale roodstand bereikt.
Het leven doet nu heel pijn. Maar er is licht, wij zijn er overeens dat wij onze schuld moeten gaan aanpakken. Wij leven nu tijdelijk op de tankpas van manlief.