Brandstof wordt duurder.

Started by jan, Jun 07, 2009, 11:29 PM

Previous topic - Next topic

jan

Mensen, let op de brandstof wordt weer duurder. De brandstofprijs is in een week met 6,5 cent gestegen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

platzakje

Meld je aan bij baidata.com als mysteryshopper en je kunt bij Texaco tanken (tank voor 20 euro en krijg er 15 terug!)

JutVrouw

Hoi PLatzakje, ( welkom trouwens hier, ik ben ook net nieuw) houd er wel rekening mee dat je soms 4 tot 6 weken moet wachten op je geld! Is bij het tanken niet zo erg want tanken doe je anders toch ook wel (als je een auto hebt)maar bij andere shops waarbij je een aankoop moet doen, moet je het bedrag wel eerst voorschieten en dat kan aardig in de papieren lopen. Baidata (oftewel Bare) is trouwens erg lastig met testen die je eerst vantevoren moet invullen wil je de shop achteraf kunnen invullen.
Er zijn leukere  :)
Wie nooit een dieptepunt heeft gekend, kan ook geen hoogtepunten ervaren!

platzakje

Hee, weet jij er meer dan? Want dan ga ik me daar ook aanmelden. BARE heeft niet zoveel shops in mijn regio namelijk.... Dus mocht je er nog meer weten dan graag :)

gerdsan

Quote from: platzakje on Jun 14, 2011, 06:46 PM
Meld je aan bij baidata.com als mysteryshopper en je kunt bij Texaco tanken (tank voor 20 euro en krijg er 15 terug!)

Zie dat het al even geleden is dat dit onderwerp hier gepost was.

Maar volgens mij zijn het gewoon inkomsten en moet je er ook nog belasting over betalen of ik moet het verkeerd zien.

Mark

Hi Gerdsan,

Je hebt gelijk dit is resultaat uit overige werkzaamheden. Maar ik neem aan dat de mistery shoppers dit ook netjes aangeven in de aangifte en er belasting over betalen. Anders pleeg je namelijk fraude en belastingontduiking en dat is strafbaar.

Groet,
Mark