Pages:
Actions
  • #1 by am on 09 May 2022
  • Goedendag,
    zoals de titel al aangaf ben ik nieuw in de wsnp en zit ik met een paar vragen..

1,  Een(salaris)factuur van 2 jaar gelden is nog steeds niet betaald, nu ziet het ernaar uit dat ik deze alsnog betaald ga krijgen, moet ik deze verrekenen met mijn vtlb? ( ik heb tenslotte die maand geen geld gekregen)

2, Ik krijg van de belasting een bedrag terug, mijn inkomen momenteel is lager dan dat de vtlb is berekend; mag ik het verschil dan wel ontvangen?  ( zelfde geldt ook voor te verwachten vakantie geld.

3,  volgens bewindvoerder woon ik te duur, zij wil dat ik ga verhuizen.  nu heb ik mij ingeschreven bij woonservice maar de kans op een woning is nihil daar er een wachtrij is van 9 jaar! hoe verder? en hoe vaak moet ik reageren op aanbod?

4,  waar kan ik mijn vltb laten berekenen? ( los van de bewindvoerder)   ik zou graag willen weten wat het mij financieel gaat schelen als mijn vriendin bij mij intrekt..

5,  hoe zit het met vakanties?

• #2 by in_zak_en_as on 10 May 2022
  • #3 by abnormaal on 11 May 2022
  • Hoi,

Al het geld dat je extra ontvangt in de WNSP periode wordt toegevoegd aan de inboedel. Als je hebt ingeschreven en er zijn geen woningen, dan kun je niet verhuizen. Een ander punt is, verhuizingen kosten ook geld.

3 jaar WNSP is zwaar, maar te doen. De belangrijkste les hierin is dat je leert om te gaan met een beperkt budget.
Pages:
Actions