18 jaar al bezig.

Started by Esje50, Aug 11, 2021, 07:34 PM

Previous topic - Next topic

Esje50

Ik heb alles verstuurd van de schuldeiser naar Claimservice. Alles van de laatste 18 jaar en met die waggelende rente wat ik constant naar mijn mening te veel betaalde. 18 jaar bezig en ruim 8000 euro afgelost. Ik betaalde elke maand tussen 450 euro en 500 euro. Ook een lange periode ruim 500 maandelijks betaald.

Ade

Ik eet ongezond, door de financiƫle problemen waar in ik verkeer, wat kan ik doen om gezonder te gaan leven?

jan

Dan heb je jullie de oorspronkelijke lening al meerdere malen terugbetaald.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Esje50

Ik hoop het allemaal. Ik hou jullie op de hoogte.

jan

Je pakt het op en het kan alleen maar beter worden ;D
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Joost

Wat is het aflossingspercentage 1% ?

Esje50

Tot en met 1750 euro in mijn geval is te weinig. Heb zoveel rente teveel betaald. Het kan niet anders. Hoop snel wat te horen.

Esje50

Quote from: jan on Sep 05, 2021, 03:07 PM
Je pakt het op en het kan alleen maar beter worden ;D

Dank je ik hoop snel wat te horen van ze.

Joost

Waarom sluit je deze lening niet over? Ik zie dat het aflossingspercentage heel laag is, dan is het aflossingstempo heel laag. Je betaald dan meer rente dan aflossing. Als 42000 euro wil aflossen met 500 euro per maand, dan ben je nog ongeveer 10 maanden bezig.

https://aanvragen.becam.nl/?loanamount=42100&loantype=dk

Hoe hoger het aflossings percentage des te sneller ben je er vanaf. Je moet nu niet terugkijken, maar kijk vooruit. Het is nooit leuk om hiermee bezig te zijn, dit weet ik uit onze eigen ervaring. Voordeel van een doorlopend krediet is dat je tussendoor kan aflossen.

En ja het kost bloed zweed en vooral tranen, vanwege dat je ooit bent begonnen te lenen.

Esje50

Wij hebben nu een PL sinds een maand. 8 jaar lang 500 euro per maand. 18 jaar een doorlopend credit gehad. Maar 10 maanden, 500 euro per maand met een bedrag van 42.000 euro hoe kan dat? Of lees ik het verkeerd? Maar ik hoop natuurlijk winnend uit te komen wat ik allemaal heb gedaan kwa papierwerk. Te veel rentes in de jaren.

Joost

Dit klopt 10 jaar tegen 420 euro per maand

Joost

Die 1% aflossing wordt gebruikt om een lange looptijd te creƫren. Goedkope maandlasten en levenslang in de schulden!

Esje50

Ik hoop dat het allemaal lukt. Natuurlijk hou ik jullie gelijk op de hoogte.