Opnieuw verzoek wsnp

Started by Hopeloos13, Jul 22, 2021, 03:51 PM

Previous topic - Next topic

Hopeloos13

Hallo via deze weg stel ik mijn vraag.

Onlangs minnelijk traject afgewezen, 3 schuldeisers gingen niet akkoord. Nu gaat mijn bewindvoerder wsnp aanvragen daar kan ik over 2 weken terecht.

Nu komt het ik ben in WSNP geweest, geen goede klik met bewindvoerder die door rechtbank aan mij toegewezen was. Hij heeft ook rechtbank verzocht om wsnp tussentijds te stoppen en dat is ook gebeurt. Na 2 jaar eruit gezet.
Hij had totaal geen begrip voor dat ik onderweg moet eten en douchen ivm werk "vrachtwagenchauffeur" en andere kosten wat wel eens voor kwam.

Moet ik nu 10 jaar wachten voordat ik in WSNP terecht kan? Heeft het zin om naar de rechtbank te gaan?

Als iemand advies heeft, graag.

abnormaal

Ik weet dit niet, dit is de eerste keer dat wij dit mee maken. Ga naar een sociaal raadsman of naar https://schuldhulpmaatje.nl/ deze kunnen je een goed advies geven.

Hopeloos13

Helaas niet in mijn woonplaats.

jan

Waarom meld je, jezelf niet bij de gemeente, deze is verantwoordelijk voor de uitvoering van de schuldhulp?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Hopeloos13

Gemeente in mijn woonplaats gaf mij te kennen om naar maatschappelijk werker te gaan en vandaar uit werd mijn dossier gemaakt voor Kredietbank de minnelijketraject, helaas gingen er een paar niet in mee. Laatste poging wsnp en ja als dat afgewezen word, zou dat zeer ernstig zijn.

abnormaal

De gemeente is verantwoordelijk voor de schuldhulp. Leg jouw probleem aan hun voor.