Schulden forum, hier vind je lotgenoten en hier kun je vragen stellen over schulden
Home
Help
Search
Login
Register
Schulden Forum
»
Help ik heb schulden!
»
Over alles en nog wat
»
bevrijding
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Go Down
Author
Topic: bevrijding (Read 12020 times)
Marjan12
Vip Members
Top Poster
bevrijding
«
on:
June 28, 2021, 06:41:10 AM »
Ondanks dat wij hebben verloren tegen de Tsjechen voelde dit weekend aan als een bevrijding. Heerlijk zonder mondkapje en volgende week mijn 2e inenting!
jan
Global Moderator
Top Poster
Re: bevrijding
«
Reply #1 on:
June 28, 2021, 07:14:31 AM »
Een bevrijding is het zeker, de wereld is hier door anders. De wereld wordt niet anders door het verlies van een potje voetbal, ook al is het jammer.
Jan (een Ex-schuldige)
"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."
Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)
Moderator
Schulden Forum
«
Reply #1 on:
June 28, 2021, 07:14:31 AM »
Stil-verdriet
Top Poster
«
Reply #2 on:
July 01, 2021, 08:13:21 AM »
Het is ook een bevrijding, je voelt je wel kaal als je zonder mondkapje de supermarkt instapt. Het heeft wel lang geduurd. Alle oranje slingers zijn weg en op naar het wereldkampioenschap!
flits
Top Poster
«
Reply #3 on:
July 01, 2021, 12:59:59 PM »
ik volg dat hele voetbal niet ik zet gewoon netflix op maar ik vind het wel fijn dat ik dat hele kapje niet meer op hoef te zetten ik heb het eigenlijk altijd rotdingen gevonden in de taxi waar ik pasjes voor heb moet ik ze nog wel op maar dat moeten dan weer medische mondkapjes zijn van type II of IIR die ik ook heb liggen de taxis waar ik me reis mogen weer wel meer mensen meenemen in de taxi
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!
schulden vrij sinds 29 december 2016
Marjan12
Vip Members
Top Poster
«
Reply #4 on:
August 01, 2021, 11:26:34 AM »
Je ziet gelukkig het aantal covid-19 besmettingen dalen! Ik ben benieuwd hoe het gaat als de kids weer naar school gaan.
Schulden Forum
«
Reply #4 on:
August 01, 2021, 11:26:34 AM »
Print
Pages: [
1
]
Go Up
« previous
next »
Schulden Forum
»
Help ik heb schulden!
»
Over alles en nog wat
»
bevrijding
Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten op ons forum. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
OK
Learn more