dieet

Started by flits, May 01, 2021, 02:05 PM

Previous topic - Next topic

Joost

Hoe gaat het Flits?

flits

het gaat redelijk goed ik kan nog niet echt veel doen ik help vrijdags de poetshulp wel een beetje met meubels poetsen maar als ik een poosje bezig ben word ik licht in mijn hoofd en moet ik even zitten of liggen dus ik help nog niet met dweilen wat ik normaal wel doe verder ga ik regelmatig een half uur lopen of fietsen als ik zware spullen nodig heb moet er iemand mee om boodschappen te doen omdat ik nog niet zwaar mag tillen donderdag middag moet ik weer bij de bedrijfsarts zijn voor controlle
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Marjan12

Hoe gaat het met je ? Ben je al helemaal hersteld van je operatie?

flits

het gaat redelijk goed momenteel ik ga regelmatig fietsen en lopen en ik ben momenteel voor halve dagen aan het werk ik moet woensdag op controle komen bij de diëtist in het ziekenhuis en donderdag moet ik op controle komen bij de bedrijfsarts van mijn werk en je hebt kans dat ik dan 1 week 6 uurtjes moet werken en dan de ziektewet uit omdat je dan Pasen koningsdag en Bevrijdingsdag achter elkaar heb en dus 3 weken maar 3 dagen hoef

ik heb pas een nieuwe tv gekocht omdat het beeld van mijn oude tv raar ging doen en omdat ik extra gas bij heb moeten betalen bij mijn huur is mijn huur ook een paar tientjes omhoog gegaan en ik heb even met mijn bewindvoerder overlegt en voorlopig word mijn weekgeld terug gezet van €70 naar €50 dus ik kan niet zo makkelijk meer dingen bestellen bij bol.com of aliexpres van tussen de €20 en de €30 ik moet weer even teurg naar de basis en zorgen dat mijn gas wer omlaag gaat ik moest door de €450 bij betalen aan gas mijn gas zit bij de huur in omdat het een collectieve gas is en ik een boiler heb Electra komt binnen kort ook nog en het water komt binnenkort ook nog
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016