dieet

Started by flits, May 01, 2021, 02:05 PM

Previous topic - Next topic

flits

ze gaan gelijk steunkousen aanmeten en ik krijg vlak voor de operatie een antibiotica cocktail en ik krijg een zoutoplossing om ervoor te zorgen dat mijn maag leeg is voor de operatie
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

flits

ik word woensdag ochtend opgenomen voor de maagverkleining ik moet om half 8 al in het ziekenhuis zijn en de steunkousen en de medicijnen zijn vrijdag middag opgehaald
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Marjan12

Sterkte voor deze operatie. Half 8 is wel vroeg, maar dan ben je er snel van af.

Meelezertje

Sterkte Flits. Je moet er wat voor over hebben.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

jan

Sterkte en alvast beterschap!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Flits, ik hoop dat de operatie is geslaagd en dat je snel hersteld!
Peter
Administrator Forum

flits

goede morgen ik ben weer thuis de operatie is geslaagd ik moet 3 maart op controle komen

Meelezertje

Fijn dat het achter de rug is. Wens je een voorspoedig herstel toe.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Marjan12

Gaat het goed met je?

flits

ik voel me best goed momenteel ik moet nu gaan opbouwen met lopen en of fietsen minimaal 2 en half uur per week dus als ik elke dag en half uurtje ga wandelen in de buurt komt het vanzelf goed mijn ontlasting loopt goed ik kan alleen nog geen vlees bij het avond eten verdragen ik word dan een paar minuten misselijk dus dat ligt nog een beetje zwaar op de maag brood gaat ook nog niet als ik een boterham eet word ik ok een paar minuten misselijk dus daar moet ik nog een of 2 weken mee wachten beschuit en crackers gaan wel goed ik ben nu 7 kilo afgevallen

Meelezertje

Wat fijn om van je te horen. Dat het achter de rug is. Vooral dat het de goede kant op gaat. Sjonge al 7 kilo. Dat gaat lekker. Doe maar lekker rustig aan en een goed verder herstel gewenst.

Marjan12

Wat fijn, dat het goed met je gaat. Hou vol !!

flits

ik ben woensdag ochtend bij de bedrijfsarts geweest en ik moet nog 2 weken volledig thuis blijven ik moet 17 maart terug komen en ik ben gisteren terug in het ziekenhuis geweest voor controle en de wondjes zagen er goed en rustig uit ik heb ook aangegeven dat ik nog geen gebraden vlees kan verdragen maar dat blijkt normaal te zijn ik heb het advies gekregen om magere rookworst gerookte kipfilets en eieren te eten dat kan een gekookt eitje zijn maar dat mag ook een omelet zijn en ik mag nu ook geroosterd brood en fruit gaan eten ik heb daar ook op de weegschaal gestaan en de dag van de operatie was het 119,9 met kleren en schoenen aan en gisteren was het 111,9 met kleren aan en zonder schoenen ze waren heel tevreden over het gewicht en ik heb ook een formulier mee gekregen om bloed te prikken voor eind mei ik moet 10 juni terug bij de chirurg zijn en ik moet 14 dag ervoor even bloed prikken omdat bij de screening mijn cholesterol wat aan de hoge kant was en ze hopen dat dat omlaag gaat met mijn gewicht

Meelezertje

Pracht resultaat!