dieet

Started by flits, May 01, 2021, 02:05 PM

Previous topic - Next topic

Joost

Ben je al wat afgevallen? Elke kilo is er één en een halve kilo per maand is 6 kilo per jaar :)

flits

Quote from: Joost on Jun 12, 2021, 12:10 PM
Ben je al wat afgevallen? Elke kilo is er één en een halve kilo per maand is 6 kilo per jaar :)
er is een halve kilo af ik mag geen drop en chocola meer en ik moet minder friet  pasta en rijst en bami eten het is nu allemaal en en en het moet of of worden of ik mag 1 keer in de week zondigen dus 1 keer in de week of drop of chocola of pasta of rijst of bami of friet er staat nu voor 1 keer in de maand een afspraak met de dietiste
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

abnormaal

Een halve kilo is netjes. aan het einde van het jaar is het 5 kilo.

flits

ik heb met de huisarts de diëtiste en met mijn begeleiding van het gors over het afvallen en door mijn schildklier problemen en ik al 10 jaar bij een diëtiste loop heb ik besloten om een maag verkleining te laten doen ik ben hiervoor dinsdag ook in het ziekenhuis geweest en ik zit nu in het voortraject dinsdag 2 december krijg ik te horen of dat het doorgaat in de tussentijd moet ik 3 x bij de diëtiste de psycholoog en de fysiotherapeut van het ziekenhuis zijn alle afspraken zijn gecombineerd en mijn begeleiding gaat achter extra kilometers aan van de valys volgens het ziekenhuis ben ik al een eind op de goede weg en heb ik alleen dat laatste zetje nodig in mijn patroon om in aanmerking te komen en omdat ik best een zwaar verleden gehad heb willen ze zeker weten dat ik het aankan en willen ze even met de diëtiste van alevo spreken en met mijn begeleiding van het gors en ze willen gegevens van emergis hebben om te kijken of dat ik niet in een psychose terecht kom rond de operatie
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

jan

Dit is echt dapper van je, goed dat je dit durft te doen!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Ik hoop dat je dit gaat lukken.

flits

ik hoop het ook mijn begeleiding gaat 19 oktober mee naar de diëtiste en de psycholoog van het ziekenhuis en ik hoop dat ik dan een stuk verder kom

abnormaal

Quote from: flits on Oct 09, 2021, 04:12 PM
ik hoop het ook mijn begeleiding gaat 19 oktober mee naar de diëtiste en de psycholoog van het ziekenhuis en ik hoop dat ik dan een stuk verder kom

Het zou goed voor je zijn, als dit lukt, op deze manier kan je snel, je overgewicht de baas.

Dick

Het gaat vast goed komen, je hebt doorzettingsvermogen, ik heb hier alle vertrouwen in.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

mijn baas is nu alleen moeilijk aan het doen hij wil dat mijn begeleiding naar de betho komt en zich bij de balie meld om me op te halen en ik heb in november en december ook afspraken staan voor de tandarts ik mag van mijn baas niet want dan draai ik geen productie en lever ik geen geld op het gaat ten koste van de productie als ik er niet ben en er word door een voorman van een andere afdeling verteld dat ik helemaal niet naar het ziekenhuis ga en dat ik gewoon thuis zit te niksen op kosten van de baas en die voorman heeft er ook problemen mee dat mijn begeleiding er zich mee bemoeit dat mag niet van hem ik moet alles alleen doen en alle afspraken die ik heb moet volgens die voorman via hem en dan moet hem eerst uitgelegd worden waar het voor is en waarom het is anders mag het niet van hem ik loop ook bij personeelszaken te klagen over hem die spreken hem er ook over aan en dan zegt hij tegen hn dat hij mij met rust laat en vervolgens achter hun rug om begint hij gewoon weer van voor af aan en hij heeft ook al meerdere malen gedreigd mij te vermoorden en verteld ook dood leuk hoe laat hij dat komt doen ik bel dan ok steeds 112 zodat er in iedergeval politie is als hij komt

Marjan12

De Betho heeft ook een vertrouwenspersoon, neem daar eens contact mee op en leg hem of haar dit probleem eens voor.

abnormaal

Blijf hier mee niet lopen en ga, zoals Marjan schrijft, naar een vertrouwenspersoon. Wie dit is kun je vragen bij de personeelsdienst.

https://www.arboned.nl/nieuws/wat-doet-een-vertrouwenspersoon-op-het-werk

abnormaal

Leg dit ook voor aan je begeleider, dit is niet goed wat ik lees.

flits

ik heb een gesprek met personeels zaken gehad omdat mijn baas in eerste instantie moeilijk deed en het blijkt dat er iemand op een andere afdeling commentaar had en dat ze daar van uit gingen ik heb nu groen licht gekregen voor een operatie voor een maagverkleining ik krijg een gastrick bypas en ik moet 3 januari voor een intake gesprek komen voor de operatie dus ik hoop dat ik in januari geopereerd kan worden ook

Marjan12

Spannend hoor, moet je nog iets doen om je voor te bereiden op de operatie?