Forum > Over alles en nog wat

dieet

(1/7) > >>

flits:
als het hier  niet goed staat zet het dan maar waar het wel hoort omdat mijn schildklier te langzaam werkt moet ik eigenlijk een koohlydraad arm dieeet volgen ik ben er inmiddels mee begonnen door koolhydraad arm brood te kopen en ik zoek nog meer recepten die koolhydraad arm zijn weten jullie mischien waar ik moet zoeken  op een goedkope manier en zijn er hier nog meer mensen die een speciaal dieet volgen of moeten volgen

Meelezertje:
Dat is niet zo fijn om te horen. Gelukkig kun je er wat aan doen, begrijp ik. Als je eerst alle frisdrank schrapt en went aan water, thee en koffie (zonder suiker) scheelt het al heel veel. En de 3 P's vermijden: Patat, Pizza, Pannenkoek. Dat zijn de belangrijkste dingen.
Verder heb je vanuit de basisverzekering recht op een aantal keren diƫtiste. Even aan de huisarts vragen. De diƫtiste kan je vast helpen
Succes!

Marjan12:
Niet zo leuk, sterkte, ik volg ook een dieet omdat ik tezwaar ben. Het helpt om alles suikervrij te drinken en minder brood en pastas en overal waar koolhydraten in zetten. Veel water drinken. Het went snel.

flits:
ik ben al van 6 boterhammen naar 4 boterhammen per dag gegaan en ik eet nu wat vaker beschuit en ik heb nu ook koolhydraat arm brood meegenomen maar dat is duur ik zoek nog koolhydraad arme  warme maaltijden maar ik kom voornamelijk shakes tegen

Chrissie:
Flits een dietiste kan je goed helpen. Na mijn operatie viel ik ineens heel erg af heb nu drankjes gekregen zodat het niet verder gaat.  Schildklierknobbel ( nodus) Mag geen twee lagen eten anders verslik me steeds mijn lichaam is nog te moe. Ze geven je ook goeie tips.
Hoop dat je hier iets mee kunt.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version
Mobile View