Positie Omtzigt, functie elders

Started by jan, Mar 28, 2021, 10:44 AM

Previous topic - Next topic

jan

De aantekeningen van de onafhankelijke verkenners is heel raar. Want hij heeft het e.a. boven tafel gekregen. Wat is dit voor een club. Is dit weer achterkamer politiek en het vertrouwen in de politiek is toch al nul en dit wordt er niet groter op!

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/peiling-maurice-de-hond-pieter-omtzigt-zou-met-eigen-partij-op-23-zetels-uitkomen/ar-BB1f30E7?ocid=msedgdhp
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

abnormaal

Quote from: jan on Mar 28, 2021, 10:44 AM
De aantekeningen van de onafhankelijke verkenners is heel raar. Want hij heeft het e.a. boven tafel gekregen. Wat is dit voor een club. Is dit weer achterkamer politiek en het vertrouwen in de politiek is toch al nul en dit wordt er niet groter op!

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/peiling-maurice-de-hond-pieter-omtzigt-zou-met-eigen-partij-op-23-zetels-uitkomen/ar-BB1f30E7?ocid=msedgdhp

Dit is achterkamertjes politiek, D66 wil niets met Omzigt te maken hebben, omdat dit een bedreiging is.

Meelezertje

Ik weet niet of het CDA het heel erg zou vinden Omtzigt buitenspel te laten zetten. Wel goed geweest om stemmen te trekken.
Je krijgt zo wel weer even een inkijkje in (de verrotte) Haagse politiek.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

jan

Als er een lijst Omtzigt is. zal ik erop stemmen. Dit is wel de persoon die zaken boven water krijgt. Misschien Omtzigt voor SP!
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Omzigt is wel het Christelijke gezicht van de CDA
Marco en Bianca

jan

Misschien moet hij overstappen naar de SP, hij is daar van harte welkom, maar ik denk niet dat het merendeel van zijn inkomen overmaakt naar de partij kas. Maar waar een wil is een weg.........
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

marco

Een verrassend einde,.,,,,,,,,,,
Marco en Bianca

willy

Een verrassend einde, alles blijft bij het oude.
De toeslagenaffaire heeft de politiek extra campagne tijd gegeven.
Deze Omtzigt affaire, heeft alleen Omtzigt nog meer geschaad.
De VVD blijft Rutte (2 miljoen stemmen)steunen,
en een ander alternatief zonder VVD is zo goed als onmogelijk.
Dus toeslagenaffaire heeft geen enkele gevolgen voor nieuwe regering.
En ook nu neemt niemand verantwoordelijkheid.
Loze kreten van "Ik ga mijn best doen", en "Ik kan het me zo niet herinneren",
zijn genoeg om met ongeveer dezelfde ploeg 4 jaar verder te doen.
Persoonlijk denk ik ook dat er geen andere keuze is, de corona-crisis,
en het financiƫle gevolg dienen opgelost te worden.
Met of zonder Omtzigt, het moet opgelost worden.
En het doel is bereikt, voorlopig geen ,kritische, Omtzigt in regering.
Overigens is de VVD top er van overtuigd dat Rutte niet heeft gelogen.
Ik volg hen daar in, hij heeft op een creatieve manier de waarheid verdraaid.

Carla

Het blijft raar, dat een politicus van D'66 met de aantekeningen open en bloot, naar buiten liep. Het lijkt wel of zij dit bewust deed. Kaag heeft hier volgens mij, ook heel veel schuld aan.

jan

Het lijkt op een soort van slangenkuil!! Als je, je rug naar iemand toedraait heb je er een aantal messen in.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

jan

Je moet je rug naar niemand toeraaien in de politiek. Allemaal spelletjes en net alsof ze eerlijk zijn. D66 levert de voorzitter, vanwege de steun van de VVD. Arib was een betere voorzitter, maar ook geofferd
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Meelezertje

Het gaat niet meer om waarheid of leugen. Maar wie het beste is om de leugen te 'framen' als zijnde de waarheid.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

marco

De politiek lijkt meer op een dictatuur, welke leugen moet je geloven.....
Marco en Bianca

jan

Quote from: marco on Apr 08, 2021, 09:29 PM
De politiek lijkt meer op een dictatuur, welke leugen moet je geloven.....

Het gaat om de macht en de baantjes.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator