Schulden slachtoffers toeslagenaffaire worden kwijtgescholden

Started by admin, Jan 18, 2021, 09:43 PM

Previous topic - Next topic

admin

Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!

equestrian

:D :D geweldig nieuws voor de slachtoffers van deze in en intrieste zaak

Marjan12

Eindelijk een keertje goed nieuws voor deze mensen!

willy

Zo ver ik begrepen heb , gaat het over schulden bij de overheidsinstellingen.
Wat gaan ze doen met diegene die die schulden al betaald hebben, door beslag op spaargeld?
De overheid is namelijk bevoorrecht schuldeiser.
En kan dit bedrag dus al lang geïnd hebben
Die gaan dus vóór elke andere schuldeider.
Wat met schulden die zijn ontstaan, doordat mensen geen kant meer uit konden?
Schulden bij niet overheidsinstellingen.
Hebben we het hier dan niet over schuldig verzuim ,vanuit de overheid?

jan

Ik vind hier ook iets van, het lijkt net of een aantal pestkoppen deze gang van zaken aanstuurde. Geen normaal denkend mens kan dit toch goed vinden. Door beslagen te leggen, weet je dat je mensen echt in de problemen bracht. Hebben deze boeven geen geweten??
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

equestrian

Quote from: jan on Jan 19, 2021, 06:18 PM
Ik vind hier ook iets van, het lijkt net of een aantal pestkoppen deze gang van zaken aanstuurde. Geen normaal denkend mens kan dit toch goed vinden. Door beslagen te leggen, weet je dat je mensen echt in de problemen bracht. Hebben deze boeven geen geweten??

Het gaat hier niet alleen om de medewerkers van de belastingdienst maar ook van andere innende instanties zoals incassobureaus en deurwaarders.
Ook bij die bedrijven werken mensen zonder eigen mening of wil om zelf te denken. Ook al leg je de situatie uit, waarom dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan, dan nog krijg je een tenenkrommende reactie waar de ratten geen brood van lusten.