VERKIEZINGSPROGRAMMA GROENLINKS

Started by guest3984, Oct 11, 2020, 07:12 AM

Previous topic - Next topic

equestrian

Is het niet mogelijk om deze stemmen ronselaar te weren van dit forum?  >:( >:(
Ik dacht dat dit forum een veilige plaats zou moeten zijn, maar als zo'n gast al zo onethisch is door alleen maar propaganda te spuien, wie zegt dan niet dat hij informatie van dit forum gebruikt voor eigen gewin?

Hij is in ieder geval geen persoon die hulp of steun zoekt dus wat moet zo'n persoon op dit forum?

ik krijg een hele vervelende smaak van die Stephen. Hij is duidelijk echt uit op het ronselen van stemmen en naar mijn mening is dat zeer onethisch en zeer ongewenst. Dit soort discussies horen niet thuis op zo'n forum als dit. Als mensen dat wel willen dan gaan ze zelf wel actief op zoek naar een forum voor dit soort politieke aangelegenheden.

Ik hou mij nog aardig kalm terwijl ik van binnen hevig kook. Ik zie geen toegevoegde waarde van deze informatie voor doelstellingen van dit forum.

equestrian

Quote from: abnormaal on Oct 14, 2020, 05:55 PM
Done, Stephen komt niet meer terug op dit forum.

thanks

of was ik de enige die zich ergerde aan deze "gast"?

jan

Ik ben tegen politieke verkoop van gedachtengoed wat niet waar is te maken. Groen links pakt her en der wat kreten om stemmers te trekken en in de afgelopen jaren heeft men niets maar dan ook niets gedaan voor schuldenaren. Het is enkel maar roepen, maar niets doen!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Joost

Ik zit helemaal niet te wachten op zo'n mooi weer pipo van groenlinks, Allemaal mooie beloftes en er komt niet van terecht.