to good to go

Started by flits, Sep 27, 2020, 12:31 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik heb van de week 2 x een to good to go pakket kunnen pakken dat zijn voedsel pakken bij supermarkten bakkers en hema hier in goes doen de lidl bakker bart en de hema eraan mee dan krijg je voor een prikki een voedselpakket
https://toogoodtogo.nl/nl
zet de app op je telefoon en een kwartier na afloop tijd komt de nieuwe tijd om te reageren je moet wel vlug zijn want ze gaan vaak snel mensen met weinig geld hebben er echt wat aan
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Meelezertje

Als je alles lust en 'niet voor de hand liggende combinatie maaltijden' aandurft (zoals wij) dan kan het echt schelen. Vóór onze verjaardag probeer ik een paar keer een TG2G pakket te pakken te krijgen. Ik weet welke bakker altijd goede taarten en gebak pakketten aanbiedt. Invriezen en op de verjaardag heb ik voor 2 x 4,99 voldoende luxe gebak.
Een andere goede tip is om bij de jumbo supermarkt vlees uit te zoeken met de 'datum van vandaag';  Dat krijg je dan gratis mee. Overigens geldt dat ook voor vleeswaren, kaas, en alle andere artikelen met de datum tot vandaag wat vergeten is uit het schap te halen
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

flits

jumbo heb je in goes ook maar daar kom ik eigenlijk nooit omdat dat aan de andere kant van de stad is er zit een lidl op 600 meter afstand en op 1 kilometer afstand een ah dus dat zijn ook de supermarkten die ik het meest pak en de groente en fruit van de lidl is goed
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Marjan12

Dit een leuke tip, ik ga kijken of dit ook in mijn buurt is.

flits

je moet de app op je smartphone zetten en als je een pakket op kan halen moet je je telefoon even meenemen naar de winkel daar moet je swipe in bijzijn van het personeel en in de winkel moet je even tegen het personeel zeggen dat je voor het to good to go pakket komt dan helpen ze je daar verder het is door heel nederland

Katniss

Ja, al wat leuke pakketten vandaan gehaald. Vooral het groente en fruit pakket van de Lidl is erg mooi. Ik denk dat ik de rest van de week ervan kan eten.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

flits

van dat groente pakket heb ik ook genoeg en hou er nog van over ook omdat het vaak voor meermans huishouden is en ik alleen ben

Joost

Ik wou dat ik dit eerder wist, het klinkt gezond.

flits

ik heb dit ook nog maar pas ondekt sinds ik een smartphone heb en een paar colegas me erop gewezen hebben