Nieuw tv-programma

Started by Charlotte_88, Aug 28, 2020, 01:34 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Je moet hier geen email of telnr neerzetten, er zijn mensen die deze informatie verzamelen en je kunt hierdoor lastig worden gevallen. Helaas zit zo de online wereld in elkaar.

Tip maak een apart email adres aan voor deze actie, dit voorkomt dat je de rest van je leven SPAM ontvangt en er last van hebt.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Charlotte_88

Dick

Charlotte_88, kun je niet beter een actie email nemen, bijvoorbeeld schuldentv@vincenttvproducties.nl. Je echte naam zit in de email, wees aub voorzichtig er zijn veel rare kabouters op deze wereld.

Ik hoop dat er mensen op reageren en succes net maken van het programma.

Dick
Mvgr

Dick

Charlotte_88

Quote from: Dick on Sep 03, 2020, 03:48 PM
Charlotte_88, kun je niet beter een actie email nemen, bijvoorbeeld schuldentv@vincenttvproducties.nl. Je echte naam zit in de email, wees aub voorzichtig er zijn veel rare kabouters op deze wereld.

Ik hoop dat er mensen op reageren en succes net maken van het programma.

Dick

Lief van je! Ik heb tot nu toe geen problemen o.i.d. ik denk ook dat ik hier nu minder moeite mee heb omdat dit een vrij besloten forum is? Ik heb nog geen mails ontvangen..

Hebben jullie tips oid voor mij? Hoe ik in contact kan komen met deze gezinnen?

Dick

Gelukkig, het is wel eens anders geweest, een studente had haar telefoonnr en email achter gelaten en werd lastig gevallen. Dus wij waken hierover.

Er komen dagelijks veel bezoekers, maar niet iedereen zal reageren. Een goed medium kan ook Facebook zijn. Er zijn veel groepen, die gaan over schulden. Je zou daar een vraag kunnen stellen.

Mvgr

Dick

Marjan12

Misschien helpt om aan te geven op welke programma het meeste lijkt.