Warm

Started by Marjan12, Aug 01, 2020, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Het is hier verschrikkelijk warm !!!

flits

hier is het ook warm
ik heb een koelmatje voor de kat gekochtkan ze erop liggen fay is even goed al lui maar nu is het nog erger met dat warme weer
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Joost

Het is nu wat koeler buiten, zodat je alles tegen elkaar kunt openzetten om af te koelen. Straks wordt het weer warmer

Marjan12

Alles tegen elkaar opgehad en het is weer lekker koel in huis, moet zelfs een trui aan.

Marjan12

Quote from: flits on Aug 02, 2020, 10:39 AM
hier is het ook warm
ik heb een koelmatje voor de kat gekochtkan ze erop liggen fay is even goed al lui maar nu is het nog erger met dat warme weer

Die kat van mij slaapt de hele dag met die warme weer. Nu even koeler is, is ze wat actiever, maar dit is morgen weer anders.

marco

Straks is het weer winter en dan is de kou ook niet goed................
Marco en Bianca

Marjan12

Ik kan niet zo goed tegen de warmte. Een paar dagen is goed, maar geen weken. Maar het is niet anders.

https://www.youtube.com/watch?v=23ORU2CZ5K4

marco

Geniet ervan, dit zijn momenten waarop je tot rust moet zien te komen. Een ventilator doet wonderen en deze gaan jaren mee en kosten niets bij de action!
Marco en Bianca

willy

Quote from: abnormaal on Aug 08, 2020, 09:39 AM
De thermostaat mag best een paar graden lager........
Heb net de thermostaat op 19 gezet , maar het blijft hier 30+.  :o :o

Meelezertje

Om 5 uur opgestaan en de deuren en ramen tegenover elkaar open gezet. met een ventilator in het raam, die de 'koude' buitenlucht naar binnen blies. Na 7 uur liep de temperatuur binnen al weer een half graadje op. En dus alles gesloten. Het werd niet lager dan 24 graden in huis. Gister in de loop van de dag liep het op tot 27. Ik zie op tegen de komende warme nachten, zodat het luchten s morgens weinig zal helpen. Ik wens allen die last van de warmte hebben veel sterkte. En de enkeling die hiervan geniet... veel plezier. Zorg dat je niet verbrandt.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

marco

Ik heb vakantie, slaap lekker uit en doe rustig aan. Voor ons is dit het ultieme vakantie gevoel.

https://www.youtube.com/watch?v=dfAyYl2m8YI
Marco en Bianca

Chrissie

Lieve mensen ,  vandaag schijnt het nog erger te worden dan de dagen ervoor. Doe maar rustig aan vandaag
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

het helpt als je vochtige handoeken wegliegt voor je dieren doe ijsblokjes in het water voor de koelte
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016