Pages:
Actions
  • #46 by Creatipsa on 05 May 2022
  • Hallo Spaardoel,

ik heb in je berichten hierboven gelezen dat je enkele jaren geleden problemen gehad hebt met gokken.

Heeft dat bij het aanvragen van een hypotheek eigenlijk een belemmering opgeleverd?    Worden er over zoiets vragen gesteld door een hypotheekverstrekker, of helemaal niet?   Ik vroeg me dit zomaar af.
  • #47 by spaardoel on 05 May 2022
  • Nee, totaal niet juist. Ik ben ken ook andere gokkers en die zeiden dat het geen probleem was. Jaren dacht ik dat het niet kon maar je hoeft alleen de kosten te hebben op je rekening met 5 of 6 000 kan hey gewoon al...
  • #48 by spaardoel on 05 May 2022
  • Nu ben ik al een tijdje gestopt, super trots en bizar hoeveel geld ik eigenlijk weg gooide vroeger
  • #49 by Creatipsa on 05 May 2022
  • Dat is heel mooi, chapeau!!   

Ik heb zelf met het gokken ook een probleem gehad in het verleden. Nu gok ik helemaal niet meer, en ik kan nu ook helemaal niet meer in de verleiding komen daarvoor.

Ik heb mijzelf ingeschreven in het CRUKS namelijk. Ik heb echt helemaal geen toegang meer tot legale/illegale websites met kansspelen. Ik ben daar tot nu toe vrij positief over; goed dat dit register gekomen is, want voor mij functioneert dit als stok achter de deur!
  • #50 by jan on 07 May 2022
  • Je kunt heel makkelijk aan gokken verslaafd raken. Ze richten deze reclames op mensen die hier zwak voor staan. Even een transfirtje afsluiten. Gokken moet verboden worden of het limiet moet worden verlaagd naar o,20 cent!
  • #51 by spaardoel on 23 May 2022
  • Ja ik heb ook CRUKS 7 maanden ongeveer al, gokken is verleden tijd. :) mijn doel is 25 augustus 5 000 aflossen en 2 december 4000 dan is het doel dit jaar bereikt.ik wil graag ook de badkamer aanpakken, dit kan ik deels zelf.. Ook wil ik gasloos wonen en het interieur mooier inrichten, nieuwe auto .. Er zijn altijd wel dingen die ik graag wil maar het aflossen is het belangrijkste en dat voor ogen houden is wel erg moeilijk 
Pages:
Actions