Ik ben door mijn ex genaaid en ze is met heel wat geld er vandoor gegaan. Plus heb ik ook nog eens zoveel schulden dat ik niks meer kan doen komende 4 a 5 jaar, dan in armoede te leven.
Daarnaast tig-keer door het gerechtssysteem genaaid.... ze stapelen fout op fout of grijpen de meest onnozele futiliteiten aan om een belachelijke uitspraak te verantwoorden. uiteraard in mijn nadeel!
Tegelijk ook nog eens door mn advocaat die zich nauwelijks inlas en of strategisch kon zijn genaaid. Hij vroeg allelei stukken bij mij op en legde ze met alle gemak bij de tegenpartij. Vervolgens kon ik mij daartegen gaan verdedigen.... onnozel heb ik altijd meegewerkt aan deze vorm van zelf-kastijding...
En niet te vergeten de naaiende en snaaiende belastingdienst. Die komt, hoe dan ook, altijd lijkenpikken.. Maakt niet uit of je het geld wel of niet hebt. Zodra je het hebt, hebben zij het.
Ik ben als simpele arbeider met iets hoger inkomen dan modaal tot de bedelstaf gebracht... Ik moest leven van de voedselbank en kon nauwelijks luiers voor m'n kind kopen..... een plasluier moest goed vol zijn voor ik hm weggooide.... ik heb op het punt gestaan om mijzelf en anderen de ergste dingen aan te doen.... godzijdank heb ik mijzelf kunnen herpakken...
Kom mij ajb. niet vertellen dat eerlijk zijn het langst duurt. Dat is namelijk een fabel die je kinderen voorhoudt. Was ik eerder oneerlijk, sluw, gehaaid en voor mij part agressief.... dan zat ik niet in deze shit!! Want ik was eerlijk en braaf... daar was een koorknaapje niets bij vergeleken....
Eerlijk zijn duurt helemaal niet het langst.
Eerlijk zijn, is alleen het NAÏEFST...!
Bij de gemeente hebben ze mij zelf verteld om nu niet af te lossen en alleen ervoor te zorgen dat mijn schulden niet toenemen in afwachting van de bemiddelingsfase. Op dat moment lag er nog volledig beslag op mijn loon. Dat is inmiddels opgeheven en hebben ze blijkbaar niet beseft dat ik nu meer geld heb dan de beslagvrij te laten voet. Terwijl ik al vaker heb aangegeven dat er geen beslag meer op mijn loon ligt. Staat allemaal op de email of op de audio opnamen van de gesprekken....
genoeg is genoeg