Corona gaat ons allemaal raken

Started by abnormaal, Apr 11, 2020, 10:59 AM

Previous topic - Next topic

abnormaal

Precies, thuis kost een kopje koffie 0,10 cent en in de horeca 2,50. Het is heerlijk om tot rust te komen. Je gaat idd anders naar het leven kijken.

Joost

Sinds dat wij waren begonnen om onze schulden aan het verminderen waren, zijn wij gestopt met het uitgeven van geld aam horeca bezoek. Voorheen waren wij één van de grootste lokale sponsors. Als je een maaltijd koopt bij thuis bezorgd, dan ben je voor 5 personen snel 45 euro kwijt. Voor een fractie van dit bedrag kun hetzelfde kopen bij de supermarkt. Ik hoef niet meer naar een restaurant of een cafe. Thuis is het gezelliger en hier komen mensen nu ook achter.

sacredfour

Beste Indeschulden,
Het kan niet zo zijn dat je failliet gaat door de gevolgen van overheidsmaatregelen, die ook nog eens voor een groot gedeelte berusten op foute informatie.
De stichting Xwiljoenen juridisch Advies gaat mensen helpen die door de corona maatregelen in problemen zijn gekomen. Veel van de maatregelen zijn ongrondwettig en kunnen dus aangevochten worden.

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Chrissie

Ik duim dat ondanks dat het mijn gezondheid niet goed gaat, ook al ziet niemand iets aan me. Geef me dagelijks een flinke figuurlijk schop onder de kont om het ritme erin te houden. Valt me zwaar sommige dagen. We het ook niet nog financieel moeilijker krijgen.
Maak me zorgen om mijn kinderen en man, financieel knijp ik hem ook een beetje. Maar qua gezondheid nog erger na de uitslag van vrijdag jl.

Het doet me ook heel veel dat mensen niet bij elkaar mogen komen, hoeveel verdriet het andere mensen doet.
Voor een kleine twee weken terug heb ik een plantje bij een mevrouw bij de voordeur neergezet, ze voelde zich zo eenzaam, en er een zelf gemaakt kaartje bij gedaan. Vond ze heel leuk.

Wou het deze week weer doen maar doordat ik heel veel weg was voor onderzoeken is het er niet van gekomen .
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Je bent echt een schat van een mens. Ik hoop dat je snel beter gaat worden. Ik weet niet wat je mankeert, is dit behandelbaar? Ik zal een kaarsje voor jullie branden.

Sterkte en hou je haaks!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Lieve Chrissie, je bent idd echt een schat. Sterkte met je genezing en ik zal ook een kaarsje voor je opstekken. Je verdient het !
!
Peter
Administrator Forum

Meelezertje

Ik zal ook mijn handen vouwen voor je. Sterkte! :-*
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

marco

Lieverd, het gaat goed komen met jouw, vertrouw hierop en ook ik steek een kaarsje op voor jullie!
Marco en Bianca

Chrissie

Lieve mensen,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden.
Ik zet mijn schouders eronder en blijf moed houden!

Marjan12

Chrissie

peter

Ik zal ook voor je bieden en ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.
Peter
Administrator Forum

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Joost

Chrissie, ik wens je veel beterschap toe !

jan

Ik zal ook voor je bidden en ik verwacht (en hoop) dat je snel geneest.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator