Bewindvoerders stalen tonnen van mensen in schuldsanering

Started by Rick, Feb 15, 2020, 07:31 PM

Previous topic - Next topic

Rick

Twee Limburgse bewindvoerders hebben, afzonderlijk van elkaar, ongeveer 400.000 euro gestolen van tweehonderd kwetsbare cliënten die probeerden hun schulden weg te werken, bevestigt het Openbaar Ministerie zaterdag na berichtgeving van 1Limburg.

https://www.nu.nl/binnenland/6031069/bewindvoerders-stalen-tonnen-van-mensen-in-schuldsanering.html
https://www.1limburg.nl/honderden-mensen-schuldsanering-voor-tonnen-opgelicht?context=topstory

De schoften !!!

jan

Wie controleert de bewindvoerders ? Is dit het topje van de ijsberg?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

Voelen zij zich niet schuldig ? Ik zou mij kapot schamen als ik een client zou komen. Dit is echt slecht en het ergste is dat het al jaren bekend is, dus de veroordelingskans is zeer klein. En bewindvoerders werken voor een rechtbank en ze hebben blijkbaar inside informatie over de veroordelingskans. Ik begrijp dit echt net.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Dick

Probleem is controle door de rechtbank en het niet luisteren naar de mensen die er last van hadden. Deze bewindvierders hadden een goed leven van het geld van de mensen die in de schuldsanering zaten. Ze vierden feest !
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Rick

Quote from: Dick on Feb 17, 2020, 09:42 PM
Probleem is controle door de rechtbank en het niet luisteren naar de mensen die er last van hadden. Deze bewindvierders hadden een goed leven van het geld van de mensen die in de schuldsanering zaten. Ze vierden feest !

Deze vierders soort bewindvoerder, maakten misbruik van kwetsbare mensen voor hun eigen gewin.