Hotforum opgeheven

Started by Maickel, Feb 23, 2020, 05:45 PM

Previous topic - Next topic

Jimmie

Maickel het forum is weer offline, komt het weer online ?

Marjan12

Jimmie

Ik vind het raar als het forum off line is en het wordt hier benoemd, dat hij korte tijd later weer online is....

AndreL

IK kan HOTFORUM niet meer bereiken, wat is er aan de hand?

jan

HOTFORUM is wel eens vaker offline en komt daarna weer terug. Elk forum (ook dit) heeft wel eens last van een storing.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

abnormaal

Het zou jammer zijn als Hotforum (schulden) niet meer zou bestaan. Er staat zoveel bruikbare info (meer dan 15 jaar) op en dit is echt jammer dat dit niet meer zou bestaan.

AndreL

Dan maar hopen op het beste.

marco

Ik denk dat Hotforum deze keer niet meer online komt :'(
Marco en Bianca

Maickel

Ik denk inderdaad dat het nu wel voorbij is.
Heb diverse mailadressen van hen, maar geen reactie meer. Enkele dagen terug was het volledig leeg qua topics.

Voorheen wel contact gehad met de terminaal zieke eigenaar mbt overname.
Dat mocht niet baten daar er enkel sprake van overname kon zijn voor volledig Hotforum. Daar had ik geen trek in gezien andere zeer dubieuze forums die daar stonden.

Het is niet anders.
Dank in ieder geval voor jullie bezoek en vertrouwen.

Maickel

peter

Maickel, je bent welkom hier, eventueel met een eigen board (bijvoorbeeld hotforum schulden, met alle moderator rechten e.d.)

Om eerlijk te zijn baal ik hiervan, omdat zoveel informatie verloren gaat. Het gaat om de mensen, die hulp zoeken.

Zeg maar wat je wilt.

Peter
Administrator Forum

jan

Maickel, jou kennis m.b.t. de WSNP en bewindvoering kunnen we hier goed gebruiken.

Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

En ik baal hiervan!!!!!!!!!!
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Joost

Kan dit forum niet soort van doorstort maken?

Maickel

Zoals het er nu uitziet niet. Ik krijg geen contact (meer) met de eigenaren.
Eerder is hier zeker sprake van geweest. Zelf had ik het over kunnen nemen maar dan had ik ook alle dubieuze forums over moeten nemen die daar opstaan. Dat is en was voor mij geen optie.
Er heeft vorige week wel enkele dagen een forum op gestaan maar dat was qua topics helemaal leeg. Juist die inhoud van de vele duizenden topics was waardevol.