Hotforum opgeheven

Started by Maickel, Feb 23, 2020, 05:45 PM

Previous topic - Next topic

Maickel

Na bijna 18 jaar en ruim 15 jaar van mij hebben de eigenaren van Hotforum besloten de stekker eruit te trekken.
De laatste tijd lag het wel vaker plat en weet ik dat (een van) de eigenaren een terminale ziekte had. Toch plotseling om daar na zoveel jaar middels een mededeling mee geconfronteerd te worden. Maar goed; het is niet anders.
Dit is de melding die er staat " Hotforum is permanent opgeheven "

Ik dank alle bezoekers hartelijk voor hun bijdrages en soms levendige discussies. Ik wens jullie allen het allerbeste.

Met groet,
Maickel, moderator (voormalig) Hotforum

abnormaal

Dit vind ik slecht nieuws. Het was een strohalm voor mensen in nood! Jammer dat er zoveel informatie kwijt raakt.

Maickel, als je wilt mag je hier verder, met je eigen board of onderwerpen.

Jimmie

marco

Dit is allemaal heel vervelend, hotforum heeft mij in het begin veel geholpen met onze problemen. Hotforum werd veel gelezen, ook door politieke partijen, bewindvoerders en "foute" bewindvoerders.
Marco en Bianca

jan

Ik vind het onverwachts en jammer. Maickel is met zijn kennis hier welkom.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Erg jammer en onverwacht.
Peter
Administrator Forum

Jimmie

Het gekke is dat het weer online is, met berichten van januari.

jan

Het is idd weer online, misschien een overgangsperiode?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Jimmie

Er staat:

Op 23 feb is er een storing geweest. Als gevolg hiervan is er een backup van 09-01-2020 terug gezet. Berichten/forums/accounts in die tussenperiode zijn 100% verdwenen. Berichten die waren verwijderd zijn weer terug. Onze excuus voor het ongemak.

Maickel

Je blijft je toch verbazen zo!
Er stond klip en klaar dat het opgeheven was. Heb de printscreen en diverse mailtjes van bezoekers die me daarop attendeerde.

We gaan het zien de komende tijd. Misschien maar uitgaan van " beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald"

abnormaal

Er staat daar zoveel informatie, dat het een ramp is, als dit weg valt. Ik hoop dat dat dit forum blijft bestaan !

Jimmie

Maickel

De startberichten zijn leeg

Maickel

Ik zie het. Er gebeuren, zoals ik aangaf, rare dingen met en door Hotforum.
Navraag gedaan bij Hotforum en wacht hun reactie af.

Dankjewel voor het opmerkzaam hierop.

Jimmie

Rick

Volgens mij is hotforum weer up and running. Alleen jammer dat die drugszooi er nog op staat.