Kerst en nieuwjaars wens !!!

Started by Dick, Dec 24, 2019, 09:54 AM

Previous topic - Next topic

Dick

Met kerstavond begint vandaag het kerstfeest. Dit is een periode waarin wij mensen de geboorte van Jezus Christus herdenken. Met de komst van Jezus, kwam er de mogelijkheid van verlossing van je zonden. Maar er kwamen ook andere belangrijke zaken naar voren, zoals heb je naaste lief als jezelf, vergeef elkaar, zodat je ook zelf vergeven kunt worden en ieder mens is waardevol.

Niet iedereen gelooft in God, maar uit het christelijke geloof, komt wel iets belangrijks, heb je naaste lief als je zelf, wat je kunt vertalen in, dat wij als maatschappij er moeten zijn voor elkaar. Dat je mensen moet helpen, die het minder hebben en door welke oorzaak dan ook, niet kunnen rondkomen.

Dit forum is er voor mensen, met schulden en voor mensen die het moeilijk hebben om rond te komen. Je hoeft niet gelovig te zijn, want geloof is een vrije keuze. Kerst gaat niet om cadeaus of andere luxe zaken, maar om een gezellig samen zijn met elkaar, en stampot zuurkool, is voor ons nog steeds een feestmaaltijd. En zonder cadeaus, zijn wij nog steeds gelukkig. 

Wij wensen iedereen een fijne kerst toe en gelukkig nieuwjaar !
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Joost

Ik wens iedereen hetzelfde toe en veel geluk en wijsheid.

jan

Ik wens iedereen een dak boven hoofd, voldoende eten en drinken en heel veel geluk voor 2020.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Iedereen een goed kerstfeest en een goed 2020 !

Chrissie

Ik wens iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar 2020
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Dick

Ik wens jou hetzelfde toe !!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

jan

Ik wens jou ook een fijne tijd toe en een goed 2020!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

flits

iedereen fijne feestdagen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Meelezertje

Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

marco

Ik wens iedereen een goed 2020 toe !
Marco en Bianca

Stil-verdriet

Iedereen een goed 2020 toegewenst !