einde flitskredieten in zicht

Started by sacredfour, Nov 20, 2019, 10:52 AM

Previous topic - Next topic

sacredfour

https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 54568.html

Dit is de wet die januari 2020 in werking zal treden.
Nu zal ook Ferratum als laatst overgebleven verstrekker van flitskredieten Nederland moeten verlaten.
Ik ben benieuwd of Ferratum in 2020 dit zal doen of dat ze toch een rechtszaak met de AFM gaan afwachten.
Hoe dan ook dit is goed nieuws!

Heb je een krediet van Ferratum en ben je hierdoor in problemen gekomen, meldt je dan aan op onze website; Stichting Xwiljoenen Juridisch Advies.
We helpen op het ogenblik al 70 Ferratum gedupeerden.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Marjan12

hrust

wilma

Ze stappen simpel weg over van particulier naar zakelijke flitskredieten met een super woeker tarief. Eens een woekeraar altijd een woekeraar !

jan

Zolang ze hiermee geld verdienen en de wetgeving ze niet tegen houdt gaan ze hiermee door !
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

wilma

Quote from: jan on Nov 24, 2019, 10:38 AM
Zolang ze hiermee geld verdienen en de wetgeving ze niet tegen houdt gaan ze hiermee door !

Dan moeten ze Europees de wetgeving aanpassen!

Rob1978

Ik kan nog steeds lenen bij Ferratum

sacredfour

De wet gaat pas 1 jan. 2020 in.
Dit zal niet gelijk betekenen dat Ferratum vertrekt. Wel kan de AFM een procedure starten tegen Ferratum. daarna zal het snel bekeken zijn.
Heb je nog een lening lopen bij Ferratum? Meldt je dan aan op onze site: Stichting Xwiljoenen Juridisch Advies.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Williamdf

Bedankt Sacredfour, welk termijn moet ik denken ? Ik ben nog steeds niet gedagvaard .

Danny

Als ze stoppen in Nederland, hoe zit het dan met openstaande geld. Is het verstandig als ik de hoofdsom overmaak ?

abnormaal

Dit moet worden terugbetaald. Het is verstandig om in ieder geval de hoofdsom terug te betalen. Daarna moet worden bepaald wat het rest bedrag is.

sacredfour

Meldt je aan bij onze stichting. Wij nemen dan de zaak voor je over. Stichting Xwiljoenen Juridisch Advies.
De stichting werkt met vrijwilligers en heeft geen winstoogmerk.
Wel rekenen we 25 euro administratiekosten en 1.5% van de vordering als we de zaak voor je winnen. Dit geld gebruiken we om rechtszaken te voeren.

Danny

Dat denkt iedereen, ze vinden toch wel een truk om woekerproducten te slijten.