schuldachterstand van de J

Started by debaas100, Nov 02, 2019, 06:18 PM

Previous topic - Next topic

debaas100

.

debaas100

Zodra ik me weer wat beter voel zal ik vaker posten in dit topic

jan

Eerst de belangrijkste zaken. Beterschap.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

debaas100

.

debaas100

.

jan

Zoek contact met een sociaal raadsman en vraag hem om advies. Daarnaast kun je contact zoeken met de ombudsman. Je kan er ook naar toe bellen als het probleem dringend is. (0800 - 33 55 555.) Jou klacht is dat je verder in de problemen komt, doordat je niet door de schuldhulp wordt geholpen.

https://www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht
https://www.klachtenkompas.nl
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

debaas100

Hallo mensen daar ben ik weer op deze forum.

Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden met een blessure aan mijn voet thuis komen te zitten. Hierdoor verminderde inkomsten en hierdoor ben ik in de schulden geraakt. De schulden zijn op dit moment 5000 euro. Voornamelijk de huurschuld en de schuld bij de zorgverzekering beide 2000 euro.

Ik woonde iets te duur voor mijn inkomen (een uitkering) en zo zijn de schulden zich gaan opstapelen. Ik ben nu wel aan de herstellende hand en ik ben van plan om vanaf volgende week weer werk te gaan zoeken om mijn inkomen te vergroten.

Helaas zijn mijn schulden op een gegeven moment zo veel geworden dat ik het overzicht niet meer kan bijhouden. Ik laat het nu maar op me afkomen. Ik zit nu ook met het probleem dat ik mijn Nuon (elektriciteit) niet meer betaal en mogelijk wordt deze ook afgesloten.

Heel verhaal en veel problemen maar ik houd jullie op de hoogte.

Bedankt voor het luisteren.