schuldenwijzer.nl

Started by peter, Oct 18, 2019, 11:11 AM

Previous topic - Next topic

peter

Mensen met schulden krijgen meer inzicht in hun financiële situatie. Wie inlogt op de website schuldenwijzer.nl krijgt in één oogopslag inzicht in alle openstaande schulden bij deurwaarders.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/4888666/schuldenwijzer-schulden-armoede

Je kan op deze website je schulden in kaart brengen. Gisteren heb ik hiervan een demonstratie gezien en dit is echt een hulpmiddel als je overzicht wilt krijgen in je schulden. Dit is voor de schuldenaar, de hulpverlener en de deurwaarder. Dit maakt het verschil. Toegang is via je digid.

https://schuldenwijzer.nl

Peter
Administrator Forum

Martin21

Hoe zit met de bescherming persoon gegevens van deze website. Wie krijgt toegang tot deze gegevens?

jan

De  instanties zoals de deurwaarder, mits er een vonnis is.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Martin21

De mensen hun privacy kan zo niet worden gegarandeerd.

jan

Quote from: Martin21 on Oct 20, 2019, 10:07 PM

Dat is dan jammer, het gaat erom dat ze uit de schulden komen.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Lees: https://schuldenwijzer.nl/privacyverklaring/

Schuldenwijzer behandelt je gegevens in alle gevallen vertrouwelijk en in overeenstemming met de privacywet AVG.
Marco en Bianca

abnormaal

Momenteel zie je enkel maar de beslagleggingen van een deurwaarder. Wat bij een incassobureau legt zie je niet.

chapter

welke privacy je zit in allerlei databases. Ik denk eerder juist fijn zien al andere beslag en etc. Ze hebben ook systemen met risico's op adres etc dus privacy. bestaat niet.

Quote from: Martin21 on Oct 20, 2019, 10:07 PM

Martin21

De vraag is wie kunnen allemaal bij deze gegevens. Ik en er niet zo happig op dat mijn gegevens worden gedeeld.

jan

Dit kan alleen als je geen problematische schulden of beslagleggingen hebt.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Martin21

Zijn jullie nu zo stom of zien jullie dit niet in!!!!!!!!

Hilda

Wij zijn zo stom, dat wij alles in het werk stellen om ons schulden probleem op te lossen.

Joost

Quote from: Martin21 on Oct 25, 2019, 05:46 PM
Zijn jullie nu zo stom of zien jullie dit niet in!!!!!!!!

Volgens mij ben je tegen alles.

Meelezertje

Soms moet je nu eenmaal met de billen bloot als je je schulden wilt aanpakken.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Martin21

Ik wil alleen de garantie dat niemand misbruikt maakt van mijn gegevens .