Problematische schulden

Started by Cliffhanger, Sep 04, 2019, 07:23 PM

Previous topic - Next topic

Cliffhanger

Ik heb volgende week een afspraak, dit weekend ga ik alles ordenen en gereed leggen op tafel. Het ik ook een mooie gelegenheid mijn huis aan kant te krijgen, want dit heb ik ook verwaarloost in afgelopen periode.

Marjan12

In een schoon en opgeruimd huis voel jezelf ook beter.

Cliffhanger

Dit klopt, maar het lijkt of alles heel langzaam gaat en de bank voert ook de druk op, met het sturen van brieven. Ik voel mij niet goed hierdoor.

Katniss

Daarom heb je ook heel snel hulp nodig! Heb je al contact opgenomen met de gemeente?
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Cliffhanger

Ja, maar lijkt heel lang te duren, ik krijg elke keer dezelfde vragen.

jan

Tip. werk deze vragen uit en ze op paper. Zo maak je het dossier compleet. Blijf bellen en mailen. De gemeente is er om jou te helpen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Cliffhanger

Quote from: jan on Oct 12, 2019, 12:31 PM
Tip. werk deze vragen uit en ze op paper. Zo maak je het dossier compleet. Blijf bellen en mailen. De gemeente is er om jou te helpen.

Dat ik niet eerder aangedacht heb, op dit moment denk ik niet echt helder, ik heb geen rust in mijn hoofd en ik krijgen medicijnen om te kalmeren.

Marjan12

Volgens mij heb je meer problemen dan alleen schuld.

Cliffhanger

Dit klopt, ik loop nu bij meerdere loketten en "zorg" managers. Ik had liever dat er één manager was met mijn problemen.

Dick

Ik ga ervan u it dat je ook bij de GGZ loopt, maak een afspraak en bespreek de problemen en ook waar je vastloopt. Er gebeurt niets vanzelf je moet echt iets doen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

peter

Quote from: Cliffhanger on Oct 15, 2019, 09:16 PM
Dit klopt, ik loop nu bij meerdere loketten en "zorg" managers. Ik had liever dat er één manager was met mijn problemen.

Tip lees: https://schulden-vrij.info/index.php/topic,51268.0.html
Peter
Administrator Forum

Cliffhanger

Dank je ik heb mij inmiddels aangemeld. Het is zeer confronterend.