Coderingvrij BKR en belangenafweging

Started by misterx12345, Jul 26, 2019, 11:46 PM

Previous topic - Next topic

ollie bollie

Graag gedaan! Mooi 880 euro uitgespaard voor kansloze bedrijven als coderingvrij. Was er zelf ook bijna ingetuind, maar navraag bij de hypotheker leerde mij dat ik de eerste 5 jaar na afsluiting van de wsnp het kon vergeten met een hypotheek. Bedrijven als coderingvrij maken daar handig misbruik van. Mij beloofden ze voor 99% zekerheid dat ze mijn codering konden verwijderen. Aangezien ik een van de zwaarste coderingen heb, doordat mijn huis 20 jaar terug per executie verkocht is en ik vanaf 1 juli uit de schuldsanering ben, leek het mij kansloos. Coderingvrij echter dacht voor 99% zeker te zijn de codering te kunnen verwijderen. Aangezien ik inmiddels al wat levenservaring heb opgedaan, weet ik dat als iets te mooi is om waar te zijn, het dat meestal ook is. Zoals je nu ziet, kan je zelf een brief sturen en dat is exact wat coderingvrij dus ook doet. Alleen heeft het je nu geen 880 euro gekost!
Carpe diem!

BrianerG

Ik was 880 euro kwijt aan een poging om een BKR registratie af te komen. Een garantie van 99% is geen 100% !

Marjan12

Iedereen is geregistreerd bij BKR. Ik hen een registratie voor een telefoon. Dit is niet negatief, maar als ik een hypotheek wil telt dit wel mee.

Slachtoffer2019

Coderingvrij doen gewoon niet wat zij beloven. Zij innen alleen maar de 420 EUR van klanten iedere keer maar doen vervolgens niets.

Ik had een onterechte BKR registratie door Wehkamp en ik werd door Coderingvrij geïnformeerd dat zij absoluut er voor konden zorgen dat die BKR registratie wordt verwijderd door 420 EUR aan hun over te maken. Na de betaling is nog wel regelmatig contact geweest en werd er aangegeven dat zij daadwerkelijk ermee bezig waren maar uiteindelijk is wel duidelijk gebleken dat dit niet klopte. Coderingvrij ontvangt wel de 420 EUR maar doet vervolgens niets!

De oplossing
Mij die 420 EUR terugbetaald of anders gaan we die juridisch wel terughalen.