Te warm

Started by Marjan12, Jun 24, 2019, 08:04 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Ik vind 24 a 25 graden heerlijk, maar de 31,2 graden vandaag hoeft niet voor mij.

Angeline

Vandaag tropenrooster, zonder Airco is het moeilijk uit te houden.

flits

ik begon maandag al goed er was om 06:45 geen chauffeur beschikbaar omdat mijn vaste chauffeur ziek was dus ik was pas om 09:30 opgehaald voor mijn werk smiddags 2 x pauze door de warmte bij de 2de pauze smiddags en traktatie voor een verjaardag dinsdag gebak gehad van de gemeente omdat we zo goed ons best hebben gedaan het afgelopen jaar en omdat er van de gemeente nog subsidie komt voor de mensen die er nog zitten met een beperking hebben de meewerkende gemeentes geld terug geregen van de winst die we gemaakt hebben woensdag was er nog gebak over dus nog een gebakje en donderdag was er snoep zakjes over die in de kantine uitgedeeld werden daar ook maar van gegeten maar wel veel last van de warmte gehad en elke middag 2 x pauze gehad en extra water flesjes
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Joost

Volgende week weer een hittegolf! Tip, drink veel water en hou ramen en deuren zoveel mogelijk dicht. S'avonds als het afkoelt, ramen en deuren op een kier.

flits

geef de beestjes ook een beetje verkoeling zet op meer plekken koud water weg maak de beestjes een beetje nat met koud lauw water leg koel matjes weg
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Marjan12

Het worden slechte dagen voor onze huisdieren. De hamster van de kinderen, die heeft het moeilijk. Als je overdag weg bent, dan kun je weinig voor het beestje doen. Ik zet hem wel op een koel plaatsje maar op een gegeven moment is alles warm. En als ik weg ga laat ik de airco uit. En als te warm is koelt deze niet meer zo goed.

Joost

Het is te warm om te reageren  :o

peter

Klopt, tijd voor iets fris............
Peter
Administrator Forum

Marjan12

Nog een paar dagen en weer lekker 23 graden. De hamster is helaas overleden door de warmte. Het beestje was bijna 2 1/2 jaar, in zijn slaap gestorven.

Angeline

Quote from: Marjan12 on Jul 25, 2019, 01:53 PM
Nog een paar dagen en weer lekker 23 graden. De hamster is helaas overleden door de warmte. Het beestje was bijna 2 1/2 jaar, in zijn slaap gestorven.

Een mooiere dood kan een beest niet hebben.

Chrissie

Kunnen jullie het nog een beetje uithouden met de warmte?

Wij fietsen elke morgen rond 8:00 uur een stukje dan is het nog het prima te doen zie je heel veel dieren, tegen 10:00 - 10:30 zorgen dat we thuis zijn.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Chrissie

Heel veel sterkte Marjan. Doet je toch altijd wat om een huisdier te moeten verliezen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Marjan12

Dankje, voor het beestje is het beste, de kids vinden het verschrikkelijk, hij was lief en was hun maatje.