sacredfour schuldenvrij

Started by sacredfour, Apr 19, 2019, 09:32 AM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Ik ben al een aantal jaren actief op dit forum met het geven van adviezen. Ook doe ik dit zins een jaar via de Stichting Xwiljoenen juridisch Advies. Ik ben eigenlijk zo druk geweest met het geven van adviezen dat ik mijn eigen schuldenprobleem een beetje naar de achtergrond heb geschoven. Bij mij hing er al een aantal jaren nog een SNS hypotheek restschuld van 70.000 euro boven het hoofd. Omdat mijn inkomen al een aantal jaren onder de beslagvrije voet valt heeft de bank hier nooit iets van kunnen verhalen. Dit creëert wel de ideale situatie om een aanbod te doen voor een eenmalige betaling tegen finale kwijting. Met de hulp van familie heb ik de mogelijkheid gekregen om de bank een aanbod te doen van 10.000 euro. Tot mijn grote verbazing heeft de bank dit aanbod gelijk geaccepteerd. Ik ben nu schuldenvrij!!!!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Katniss

Wauw! Dat is fijn nieuws voor jou!

Gefeliciteerd
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

gewoon

Beste Sacredfour

Heel erg gefeliciteerd !!!!

Het is tienduizend kilo moed geweest,  die je tot hier hebben gebracht je aanbod tegen finale kwijting was de sloper vermoed ik.

Je aanbod werd gekijk met beide handen aangenomen in het door jou opgebouwde dossier,  waarin  deze geen stuiver meer hard konden maken.

Dat is de prestatie waar mee ik je gefeliciteer ...

Echt echt goed gedaan!

En voor morgen geniet er van,  dit met de meest vriendelijke groet,  petje af .

Rotterdam01

Be

Marjan12