nu met loonbeslag kunnen we er ook komen... en evt. kapotte apparatuur vervangen.
geen vakantie natuurlijk of uit eten of luxe kleren en zo..
Helaas is je eerste post verwijderd want die kan ik niet meer zien....
Volgens mij stond er ook iets over de belastingdienst. Die kan ook beslag op je bankrekening of eigendommen leggen als het niet loopt zoals zij willen.
Er was dacht ik ook iets met dat de belastingdienst een preferente schuld is. Hierdoor word een andere schuldeiser qua rangorde naar achteren geschoven.
Het is en blijft continu schuiven met schulden.... dan die en dan die en ach doen we die volgende maand
Ook al heb je niet veel wensen of eisen en kan je rondkomen van de beslagvrije voet (iets van € 1318 dacht ik) dan bestaat er nog steeds het risico op bankbeslag of beslag op je eigendommen. Als het niet van de belastingdienst is dan wel van andere schuldeisers. Je schuldeisers zullen alles proberen om zsm hun geld te krijgen en als men dat kan bereiken door beslag op je eigendommen te doen zal men dat ook doen.
In al je reacties merk ik een enorme weerstand tegen het vragen van hulp bij de gemeente. Ook wij hadden die weerstand maar ik heb er spijt van dat mijn trots mij heeft tegengehouden om eerder hulp te vragen. Had ik maar jaren eerder hulp gevraagd. Dat had ik jaren eerder lekker rustig kunnen slapen. Had ik jaren eerder relaxed in huis kunnen zitten en niet hoeven schrikken bij elke vreemde auto die in de buurt stopt omdat ik bang ben voor een deurwaarder.
Maar het is jullie besluit en wij kunnen alleen adviseren.
In geen van de reacties lees ik iets een antwoord op wat jullie gemachtigde voor persoon is en wat hij eigenlijk voor jullie doet. Misschien kunnen we jullie standpunt beter begrijpen als daar een uitleg van is ;-)
Succes