Fijne feestdagen allemaal!

Started by Maickel, Dec 25, 2018, 10:13 AM

Previous topic - Next topic

Maickel

Ik, als moderator van Hotforum,  wens jullie een fijne kerst en een probleemvrije toekomst toe.

Het is al jaren dat wij elkaar een groet toesturen vanwege de feestdagen, wij bestaan naast elkaar, met als doelgroep de schuldenaar. Waar wij ons vooral bezig houden met mensen die onder bewind vallen en in de WNSP zitten,  is het schulden-vrij.info forum een breder forum waarin vooral mensen elkaar helpen met raad en daad. Wij zijn noodzakelijk en nu nog onmisbaar voor mensen in (schuldennood), hoewel social media ook zijn nut bewezen heeft.

Zoals alle jaren wensen wij elkaar overbodig te zijn. Dit is een gezamenlijke droom en wens.

Geniet van de kersdagen en een voorspoedig 2019!

Namens Maickel, moderator van het collega forum !

peter

Dank je Maikel, het voordeel van onze forum's is, dat ze anoniem zijn en rust bieden. Fijne dagen !
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Ik wens ook iedereen hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig nieuwjaar 2019!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Joost

Ook een fijne kerst en een goed 2019!

Hilda

Ik ben nieuw hier, dus ik val maar met de deur in huis, ik wens iedereen een goed 2019 en een fijne kerst

Hilda

Marjan12

Ik groet jullie, met kerstgroet ! Fijne dagen lekker voor de openhaard lees in mijn geval CV.

https://www.youtube.com/watch?v=ZY3J3Y_OU0w

flits

van mij uit ook iedereen een fijne kerst en een goed en gezond 2019
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Stil-verdriet

Ook een fijne kerst nog en op naar 2019!