Netflix

Started by Joost, Sep 12, 2018, 07:40 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik heb ook een verzoek in gedient voor doctor who seizoen 1 tot en met 4 want het begint bij seizoen 5 en ik wil de eerste 4 ook zien
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Joost

Quote from: flits on Oct 21, 2018, 08:12 AM
ik heb ook een verzoek in gedient voor doctor who seizoen 1 tot en met 4 want het begint bij seizoen 5 en ik wil de eerste 4 ook zien

Jij bent een echte SF liefhebber en de walking dead is dat niets voor jouw?

equestrian

Quote from: flits on Oct 20, 2018, 02:41 PM
ik ben maar alleen dus ik draai ook alleen voor de kosten op maar ik heb ook inderdaad gezien dat je het met z'n 4ren kan doen maar ik geloof niet dat de kat mee gaat betalen die kijkt naar alles wat ik ook kijk en voor de donkere dagen is het ideaal

Nou sorry maar als die kat toch meekijkt vind ik dat die ook moet betalen :o (kan natuurlijk ook in natura door bijvoorbeeld eens een muis thuis te brengen)

Je kan natuurlijk altijd met buren, vrienden of familie iets proberen te regelen. Gebruik maken van de mogelijkheden die Netflix biedt zou ik zeggen

flits

Quote from: Joost on Oct 21, 2018, 11:41 AM
Quote from: flits on Oct 21, 2018, 08:12 AM

Jij bent een echte SF liefhebber en de walking dead is dat niets voor jouw?
nee die heb ik nog niet gezien maar die heb ik wel op mijn lijstje gezet om te kijken
Quote from: equestrian on Oct 21, 2018, 01:55 PM
Quote from: flits on Oct 20, 2018, 02:41 PM
ik ben maar alleen dus ik draai ook alleen voor de kosten op maar ik heb ook inderdaad gezien dat je het met z'n 4ren kan doen maar ik geloof niet dat de kat mee gaat betalen die kijkt naar alles wat ik ook kijk en voor de donkere dagen is het ideaal

Nou sorry maar als die kat toch meekijkt vind ik dat die ook moet betalen :o (kan natuurlijk ook in natura door bijvoorbeeld eens een muis thuis te brengen)

Je kan natuurlijk altijd met buren, vrienden of familie iets proberen te regelen. Gebruik maken van de mogelijkheden die Netflix biedt zou ik zeggen
de kat komt af en toe met een musje thuis dat is voor mij voldoende
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Joost

Quotenee die heb ik nog niet gezien maar die heb ik wel op mijn lijstje gezet om te kijken

Moet je doen, is echt spannend.

equestrian

de kat komt af en toe met een musje thuis dat is voor mij voldoende

Eet smakelijk en geniet van de film

Kan helaas geen foto bijvoegen maar deze foto is wel toepasselijk ;-)

https://www.50plusser.nl/forum/userpix/129888_avondkat_2.jpg