berekening vrij te laten bedrag (vtlb)

Started by hendrik1975, Sep 03, 2018, 02:54 PM

Previous topic - Next topic

hendrik1975

Beste medelezers,

Wie kan mij helpen met het berekenen van mijn vrij te laten bedrag.
Ik heb dit tot in den treuren geprobeerd met de vtlb calculator maar ik krijg hem gewoon niet werkend. Ik heb alles geprobeerd en heb de handleiding meerder keren door gelezen.
De reden dat ik wil weten is omdat mijn schuldhulpverlener heeft berekend dat ik een afloscapaciteit heb van €107,50 per maand.
Dit terwijl er elke maand aan het einde van de maand, na het voldoen van alle lasten en reserveringen inclusief huishoudgeld €410,- overblijft. Dat is dus een verschil van ruim €300,- met de berekening van de schuldhulpverlener.
Dat er een verschil is tussen die berekening en het bedrag dat werkelijk over blijft lijkt me logisch, maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat dit in de honderden euro's loopt.
Wie zou voor mij een herberekening willen doen, de benodigde gegevens geef ik dan via een persoonlijk bericht.
Ik hoop dat er iemand is die dit voor mij wil doen.

Hartelijke groet,

Hendrik

JMSchuld

Ik raad je aan om dit toch voor te leggen aan je bewindvoerder en hem de uitkomst van deze berekening te laten uitleggen.
Ik ben werkzaam als Sociaal Raadsman en ik begeleid als juridisch adviseur mensen met schuldproblemen.

chapter

Je mag mij wel pmen. Maar vtlb is wel hoger als bvv. Ook bv hogere premie wordt meegenomen van aanvullende verzekering en auto bv

hendrik1975

Quote from: chapter on Sep 04, 2018, 12:20 PM
Je mag mij wel pmen. Maar vtlb is wel hoger als bvv. Ook bv hogere premie wordt meegenomen van aanvullende verzekering en auto bv

Gedaan  :)