Stress en hartkloppingen

Started by Samm, Aug 18, 2018, 05:23 PM

Previous topic - Next topic

Joost

Marjan12

Als je weet waar je aan toe bent, scheelt dit enorm veel stress.  ;)

Samm

Nee,totaal niet eigenlijk Joost. Ik kan het niet verwerken.

Samm

Samm

Helaas heb ik last van herbeleving en dat wordt versterkt door hele simpele zaken,zoals elke week op mijn bankafschrift te moeten lezen,weekgeld gkb. En extra geld te moeten vragen indien noodzakelijk. Dit triggert mij heel erg,omdat ik dat ook in de jaren hiervoor moest. ( Voor de opvang periode). Het haalt mijn hele systeem door elkaar en ik moet dus hiervoor therapie zoeken,. Zeggen zie het los van elkaar is zinloos ,want dit is de PTSS die het voor mij zi maakt. Ik kan er niet mee omgaan
Ik heb herbeleving,slaap niet en functioneer op mijn reptielen brein
Creativiteit is daarom weg . ..en dat heb je echt wel nodig in deze toestand ....ik wil mezelf terug en ook mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde. Dat is er niet.

Marjan12

Samm, het is niet niks wat je heb meegemaakt, hier gaat (veel) tijd overheen. En je moet echt hulp krijgen, want anders loop je vast. Maar je gaat er vast wel komen, want je hebt al een hele weg afgelegd.

Margriet5

Ik zit in de zelfde situatie als Samm, therpaie helpt echt, alleen het duur zo lang voordat je hulp krijgt en elke keer moet ik het verhaal en situatie opnieuw uitleggen.

Samm

Dank jullie wel,ik las de berichtjes . ( Kan weer eens niet in slaap komen..⚡). Het is een shit situatie maar ik sta niet alleen,ook deze trauma niet,en ik kom eruit,dat geloof ik ook. En dat geldt voor jullie allemaal die hetzelfde ervaren,dat moet gewoon,we houden onze rug recht en kop omhoog,liefs Samm

Marjan12

Quote from: Samm on Nov 15, 2018, 01:07 AM
Dank jullie wel,ik las de berichtjes . ( Kan weer eens niet in slaap komen..⚡). Het is een shit situatie maar ik sta niet alleen,ook deze trauma niet,en ik kom eruit,dat geloof ik ook. En dat geldt voor jullie allemaal die hetzelfde ervaren,dat moet gewoon,we houden onze rug recht en kop omhoog,liefs Samm

Je gaat hier beter uitkomen !

chapter

Zo dramatisch is wsnp niet al zul je pas met werk er beter bijzitten. Namelijk 5% extra. Maandgeld lijkt mij niet zo handig groot inkopen ben je er in 1 week doorheen