Raam stuk

Started by Joost, Aug 01, 2018, 12:22 PM

Previous topic - Next topic

Joost

Om het wat koeler te krijgen in huis, hadden wij de ramen afgeplakt met vulnis zakken, het werd idd koeler. Gisterenmiddag hoorden wij ineens een harde knak en zet er een schuur in de ruit van de schuifpui, die steeds maar groter werd. Dus verzekering bellen om de schade te bekijken.  :'(

Wist ik veel dat een ruit kon knakken hierdoor >:(

jan

Dit is vervelend voor je, dekt de verzekering dit? Ik wist ook niet dat een ruit hierdoor kon barsten.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

gewoon

Ha Joost wat vervelend,  en verbaast mij ook dat dit door een vuilniszak zou komen,  heb je misschien van die metalen kozijnen die zetten uit bij warm weer en komt er spanning op het glas,  en een aluminium pui zet ook uit.

Vermoed dat dit gewoon verzekerd zal zijn.

En heb een vraag of je die zakken aan de buitenzijde had opgehangen dat helpt denk ik beter tegen opwarmen van de woning maar ook tegen het opwarmen van het glas zelf,  en had breuk risico juist minder moeten worden.

Waarom de buitenzijde,  heb vorig jaar zo,n rolletje folie gekocht en aangebracht binnenzijde en het resultaat was erg teleurstellen wat warmte kering betreft, en op dagen dat somber is,  lijkt het of het zo gaat onweren en komt daarmee aardig in de buurt van wat ik van die folie vond.

Heb de afgelopen week goed gezocht naar goede tips tegen warmte,  voor weinig of klimaat neutraal,  en zijn hier er en daar met een kaarsje te vinden dat dan weer wel.

Maar ja,  de hoofdverdachte voor je glas breuk is toch de zon,   en niet een aanwezige vuilniszak lijkt mij.

Marjan12

De verzekering dekt dit, bellen en het wordt opgelost.

chapter

Jeetje zo onschuldig zijn vuilniszakken niet. Nooit eerder gehoord. Is het gelukt met je verzekering. Bij huurhuis vergoed mogelijk woningbouw.

Joost

De glaszetter kwam gisteren langs en vertelde dat dit thermische breuken te zijn, veroorzaakt door de donkere vuilniszakken.

Freek en Jolanda

Shits happens, altijd wanneer je er niet op staat te wachten.
Freek en Jolanda