Afkopen tijdens minnelijk traject.

Started by Elloopy, Jul 10, 2018, 07:23 PM

Previous topic - Next topic

Elloopy

Mede gedupeerden,

Momenteel zit ik op de helft van mijn traject.

Ik heb veel opgezocht maar nog geen duidelijk antwoord op internet kunnen vinden. Is er iemand die al eerder een traject heeft afgekocht?

Ik betaal momenteel ruim 400 euro per maand. Door (meerdere) omstandigheden kan ik de stress niet meer aan en houdt het mij ook tegen om een beter betaalde baan te vinden. Wat mijn reden ook moge zijn maakt niet uit.

Mijn vraag is dan ook gewoon, is er een mogelijkheid om er eerder uit te gaan met een finale kwijting? Of moet er dan een bizar aanbod gedaan worden?

Vast bedankt!

chapter

Bizar niet maar wel aanzienlijk hoger dan wat ze nu krijgen. Ook de kosten ervoor moet je betalen en hoeven niet akkoord te gaan.
Als je nu nog 5000 zou afdragen en je bied nu dubbele dan zullen ze daar wel voor warmlopen. Voor minder natuurlijk niet. Je moet wel direct kunnen betalen en niet op aflossing. Geld moet er ook zijn bv in depot bv niet dat ze veel moeite doen en later blijk je geld nieg bij elkaar te krijgen bv

En beter betaalde baan heeft ook na traject voordelen namelijk meer overhouden.

gewoon

Beste Ellopy

Het is heel belangrijk dat je het traject ook gewoon afrond,  als je er even doorheen zit wat mag, of zelfs beleeft dat je op je eigenhanden zit omdat je zoveel meer ben, gooi het er uit op het forum.

Maar halfwege een traject gaan aanbieden het te willen afkopen niet doen !