Ben 47 jaar , heb ooit een tweetal bedrijven gehad en daar een aantal hoge schulden aan over gehouden . Momenteel gewoon in loondienst maar nog steeds hijgen de loodzware maandlasten in mijn nek . Probeer al tijden een grote lening te krijgen om de te hoge leningen ( 1 keer 9,6 % en 1 keer 9,1 % )in 1 keer over te kunnen sluiten . Dan ben ik van een hoop sores af en kan ik minder gaan betalen per maand . Althans dat is de bedoeling , als ik al zoiets voor elkaar kon krijgen . BKR zag er slecht uit maar langzamerhand verdwijnen er een aantal coderingen en blijven er 1 , hooguit twee over die gemarkeert zijn met een H . Diverse advertenties gezet en wordt alleen maar benaderd door lieden met slechte bedoelingen , en als er al een grotere "firma"achter zit dan ook een mooie website en brochure met als catch een torenhoge aanbetaling danwel kredietverzekering . Ook oplichters dus . Momenteel wordt ik er gewoon moedeloos van , om stressvrij te kunnen leven ben ik gewoon de mogelijkheid nodig om alles in 1 keer te kunnen overnemen , dan kan ik de maandlasten makkelijk betalen . Maar ik zie door de bomen het bos niet meer . Heel het internet staat vol met zgn tips en trick maar niets werkt of is zuivere koffie . Zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben ? Betwijfel het maar wie weet .