rampzalig

Started by matso1, Jul 07, 2018, 05:31 PM

Previous topic - Next topic

matso1

Ben 47 jaar , heb ooit een tweetal bedrijven gehad en daar een aantal hoge schulden aan over gehouden . Momenteel gewoon in loondienst maar nog steeds hijgen de loodzware maandlasten in mijn nek . Probeer al tijden een grote lening te krijgen om de te hoge leningen ( 1 keer 9,6 % en 1 keer 9,1 % )in 1 keer over te kunnen sluiten . Dan ben ik van een hoop sores af en kan ik minder gaan betalen per maand . Althans dat is de bedoeling , als ik al zoiets voor elkaar kon krijgen . BKR zag er slecht uit maar langzamerhand verdwijnen er een aantal coderingen en blijven er 1 , hooguit twee over die gemarkeert zijn met een H . Diverse advertenties gezet en wordt alleen maar benaderd door lieden met slechte bedoelingen , en als er al een grotere "firma"achter zit dan ook een mooie website en brochure met als catch een torenhoge aanbetaling danwel kredietverzekering . Ook oplichters dus . Momenteel wordt ik er gewoon moedeloos van , om stressvrij te kunnen leven ben ik gewoon de mogelijkheid nodig om alles in 1 keer te kunnen overnemen , dan kan ik de maandlasten makkelijk betalen . Maar ik zie door de bomen het bos niet meer . Heel het internet staat vol met zgn tips en trick maar niets werkt of is zuivere koffie . Zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben ? Betwijfel het maar wie weet .

chapter

Wat verwacht je zelf van advertentie zetten? Dat iemand onbekende smak geld leent. Kans lijkt mij vrij klein als om hoge bedragen gaat en kredietwaardigheid slecht is. Kun je het niet beter regelen via minnelijk traject of kun je er zelf nog uitkomen?.
Anders is wsnp een betere optie als je het zelf nooit meef afgelost krijgt.