Vraagje bewindvoerder-belasting

Started by Sander, Jun 22, 2018, 01:28 PM

Previous topic - Next topic

Sander

Wij moesten de  belasting invullen zoals elk jaar .
Wij zouden vervolgens 596,- terug moeten krijgen .
Omdat wij onder het vtlb zitten zouden wij dus een gedeelte hiervan moeten krijgen .
Dit ook nagevraagd bij de bewindvoerder .
Deze gaven de melding dat wij dit inderdaad mogen behouden en het bedrag van 90,85 moest dan
naar de boedel toe .
Prima toch ?
Maar nou krijg ik gister een mail waarin staat dat wij een bedrag terug krijgen van 347,47  ???
Maar volgens mij is dat geen 90,- wat zij dan inhouden ?
En op de belastingdienst is niet te zien of zij rekeningen verrekent hebben en dus ook geen brief wat naar mijn idee dus betekent dat het volledige bedrag door hun gestort is .
Zou ik dit nog even bij de bewindvoerder na kunnen vragen of zeggen jullie ook , wees blij dat je dit überhaupt hebt gekregen en laat het rusten ?

jan

QuoteZou ik dit nog even bij de bewindvoerder na kunnen vragen of zeggen jullie ook , wees blij dat je dit überhaupt hebt gekregen en laat het rusten ?

De bewindvoerder komt er achter, ik zou dit gewoon melden, dit voorkomt dat je in de problemen komt.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Sander

De bewindvoerder is degene die dit terug heeft betaald aan ons  ;)
Dus krijg ik hier geen problemen mee .
Het gaat erom dat ik volgens de belastingteruggaaf een hoger bedrag terug zou krijgen en de bewindvoerder maakt dit bedrag lager .
Waarom dit dus is snap ik niet  ::)

Maickel

Gewoon aan je bewindvoerder vragen hoe het komt dat dit bedrag nu aanzienlijk lager is dan hij eerst aangaf.